וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "עברנו כבר את הטורנדו, צריך לצלוח את מה שבא אחר כך"

מאמן קליבלנד מתכונן לפילדלפיה (23:30) ומנסה לחלק עומסים לקראת הפלייאוף: "יש עוד מטרות להשיג לפני כן". לברון ביקש מהאבטחה להרחיק את האוהד המפורסם של ברוקלין: "תינוק בכיין". בארה"ב מעריכים: "בלאט צריך לזכות באליפות כדי להבטיח שיישאר"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מנסה להוציא את המקסימום ממה שנותר עד הפלייאוף. בלאט/AP

קליבלנד עדיין לא שוכחת מהמעידה מול ברוקלין, אבל תקבל כבר הערב (ראשון, 23:30, אין שידור) צ'אנס מצוין כדי להתאושש, כשתפגוש את פילדלפיה החלשה במשחק ביתי באוהיו. פרט למשחק מול פידלפיה נותרו לקאבס עוד שבעה משחקים לפני הפלייאוף, כולל מפגש עם שיקגו, שדולקת אחריה במאבק על המקום השני במזרח ורחוקה שני משחקים ממנה.

"לא תפסנו את עצמנו בזמן הנכון כדי לנצח את המשחק הזה", התייחס בלאט להפסד האחרון באימון הבוקר של הקאבלירס. "היינו צעד אחד אחורה מבחינה מקצועית ומנטלית, הגבנו מאוחר. זה עלה לנו בהפסד. אף אחד לא היה שמח מההפסד. כולנו רצינו לנצח וכולנו הרגשנו שיכולנו לנצח. ברוקלין קבוצה מאוד מוכשרת למרות מה שאנשים אומרים. אם תיתן להם אפשרות, הם ינצחו אותך. זה מה שקרה הפעם".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
סופג האשמות. לברון/AP

על האפשרות שיעניק מנוחה לכוכביו לקראת הפלייאוף: "עברנו כבר את הטורנדו, עכשיו אנחנו זקוקים לצלוח את השלב שאחר כך. עכשיו יש לנו קצת יותר זמן לנוח ולהתאמן, להשתפר קצת. עכשיו אנחנו צריכים לנצח כמה שאפשר ואולי לתת קצת מנוחה לשחקנים שלנו, אבל לא במחיר של הפסדים. הפלייאוף כבר בפתח. ההפסד לברוקלין היה שיעור עבורנו. יש לנו עדיין מטרות להשיג עד סיום העונה. כולנו צריכים להיות מודעים לכך".

על האפשרות ששון מריון ישחק יותר בפלייאוף: "כל האפשרויות פתוחות. יש לנו רוטציה שרצה די טוב כבר במשך זמן מה, אבל אני לא פוסל אף אחד. אולי יהיו שינויים".

בינתיים דווקא לברון ג'יימס סופג אש מכיוון בלתי צפוי. אחרי ההפסד לברוקלין פורסם בארצות הברית האוהד המפורסם של הנטס, הידוע בכינויו 'מיסטר וואמי' (Mr. Whammy), הוזז ממקומו ביציעים אחרי שלברון דרש לעשות כן. האוהד בן ה-79 שיושב קרוב לפרקט ונודע במחוות הקולניות שלו נגד שחקני היריבה סיפר כי "לברון אמר לי, 'תעשה טובה, תחזור לכיסא שלך לפני שהאבטחה תזרוק אותך מהאולם'. הוא תינוק בכיין. אני יודע שהוא זה שביקש מהאבטחה להזיז אותי ממקומי. הוא לא רצה שאגרום לו להחטיא. הוא בטוח שיש לו כוח יותר מלכל אחד אחר ב-NBA".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באוהיו כבר מתחילים לעסוק בעונה הבאה של הקאבס ובין היתר במעמדו של דיוויד בלאט בתוך המערכת. ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל' התייחס אמש לאפשרות שמאמן מכללת קנטאקי ג'ון קאליפרי, שמוזכר בימים האחרונים כמועמד לרשת את כסאו של בלאט, הוא אכן מועמד ריאלי. "התיאוריה הזאת צפה כבר בכמה וכמה מעגלים שמחוץ לקאבס. בכל אופן, דובר על כך שבלאט יהיה חייב לזכות באליפות כדי להבטיח את הישארותו בעונה הבאה ולהצדיק את הבחירה של הקאבס, שרדפו אחריו בקיץ הקודם. עדיין אי אפשר להגיע למסקנות חותכות, ולהגיד שזה אכן יקרה יהיה לא אחראי בהתחשב בעובדה שהקאבס נראים מצוין בתקופה האחרונה. צריך לחכות לסיום העונה כדי לתת ניחוש מושכל יותר".

על האפשרות שדיוויד בלאט או דיוויד גריפין, הג'נרל מנג'ר של הקאבס, יזכו בפרסי מאמן ו-GM העונה כתב לויד: "לגריפין יש סיכוי טוב יותר מאשר לבלאט. לבלאט יהיה קשה מאוד לזכות בתואר מאמן העונה, גם אם יזכה באליפות. למאמנים בקבוצות סופר-מוכשרות תמיד יהיה קשה יותר לזכות בפרס הזה. אריק ספולסטרה, לדוגמא, מעולם לא זכה בתואר במהלך השנים המעולות של מיאמי".

אריק ספולסטרה מאמן מיאמי היט. AP
גם הוא לא זכה להכרה. ספולסטרה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully