וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את גלאטסראיי 72:81 והתקרבה להצלבה

הצהובים התקשו מאוד במשך יותר משלושה רבעים, אבל לבסוף התגברו על הטורקים והתקרבו לשלב הבא. דווין סמית' בלט עם 22 נק' ו-8 ריב', המאמן האורח ארגין עתמאן סיפק הופעה תמוהה

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) את גלאטסראיי 72:81במחזור ה-13 בבית ה' בשלב הטופ 16 ביורוליג. הצהובים התקשו מאוד לאורך דקות ארוכות מול יריבה שלמעשה גמרה את העונה והגיעה עם סגל חסר וקצר, אבל לבסוף עשו את העבודה והתקרבו לשלב ההצלבה. יחד עם זאת, מכבי תצטרך לנצח בשבוע הבא בברלין כדי לעלות, או לחילופין שפנאתינייקוס תפסיד לכוכב האדום בלגרד.

הקבוצה הטורקית הגיעה ללא שניים מהשחקנים הבולטים שלה, זוראן ארצג וסינן גולר הפצועים ובין כה וכה מצב הרוח רע בגלל הצרות הכלכליות. בכיר בגלא אמר ערב המשחק ש"אם מכבי תעלה עם קבוצת הנוער שלה, אולי יהיה לנו סיכוי לנצח" וככה זה גם נראה. כמה דקות בתוך המשחק, התברר שהמאמן הוותיק ארגין עתמאן לא מתכוון להתאמץ יותר מדי. הוא ישב על הספסל במשך זמן ארוך, לא ביצע חילופים ובחלק מפסקי הזמן כלל לא העביר הוראות.

למרות ההתנהלות התמוהה של המאמן והשיתוף של שחקנים בני עשרה, גלאטסראיי הצליחה להקשות על מכבי תל אביב במשך יותר משלושה רבעים. רק פעולות מבריקות של דווין סמית' הנפלא עשו הפרדה בין הקבוצות ברבע האחרון ובסיום אלופת אירופה רשמה ניצחון.

מבולבלים? כל התסריטים לקראת מחזור הסיום בבית של מכבי תל אביב

מספר 1, כמו תמיד. דווין סמית'/קובי אליהו

רבע 1

ארבע הדקות הראשונות היו צמודות וגלאטסראיי אפילו הוליכה 6:7, לפני שהשחקנים בצהוב הסירו את קורי השינה והתחילו לרוץ. בריאן רנדל התעופף בבקבוק, דווין סמית' צלף מחוץ לקשת ומכבי הזדרזה לטפס ל-7:15. בדקות הללו המאמן האורח ארגין עתמאן ישב על הספסל ולא חילק הוראות - נראה שהוא נמצא בעיצומה של שביתה - אבל השחקנים שלו דווקא הצליחו לחזור ל-23:23 בסיום הרבע.

רבע 2

גלאטסראיי החבולה המשיכה להפתיע בתחילת הרבע השני ושלשה של ג'סטין קרטר העלתה אותה ל-23:27, 2:20 דקות בתוך הרבע. שורה של פעולות טובות של נייט לינהארט סייעו למכבי תל אביב לחזור במהירות, אלכס טיוס ייצר נקודות בצבע, אבל אלופת אירופה לא הצליחה לשמור על היתרון או להגדיל אותו בצורה משמעותית. בסיום המחצית זה רק 42:43 לצהובים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. קובי אליהו
נקודות קלות בצבע. טיוס/קובי אליהו

רבע 3

הקשיים של מכבי נמשכו גם בתחילת הרבע השלישי, אז הטורקים כפו משחק צמוד ואף עלו ל-47:49 אחרי שלשה של מרטינס פוצ'יוס. בשלב הזה הגיעה ההתעוררות של דווין סמית' שקלע מכל מקום והוליך ריצת 2:9, בדרך ל-53:58 בסוף הרבע.

רבע 4

גלא קלעה 5 נקודות רצופות עם פתיחת הרבע האחרון (58:58), אבל בשלב הזה מכבי יצאה לריצת 0:10 ועלתה בפעם הראשונה הערב ליתרון דו ספרתי. הטורקים עוד הורידו ל-70:64, אבל זו הייתה שירת הברבור שלהם. מכאן המשחק היה כולו של מכבי תל אביב. שחורציאניטיס קלע, רנדל הטביע, הקהל חגג ובסיום 72:81.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בריאן רנדל 19 (9 מ-12 מהשדה), אלכס טיוס 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, נייט לינהארט 10, ג'רמי פארגו 9 נקודות ו-8 אסיסטים, סופוקליס שחורציאניטיס 4. יוגב אוחיון ומרקיז היינס שיחקו ולא קלעו.

קלעו לגלאטסראיי: קרם גונלום 18, ג'סטין קרטר 12, פטריק יאנג ומרטינס פוצ'יוס 9 כ"א, אנדר ארסלן 8, כריסטיאן ניקולוב ואוראל גוקטורק 5 כ"א, ולדימיר מיצוב ואגה אראר 3 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully