וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הרומנית מדווחים: מאריקה מועמד להפועל באר שבע

29.3.2015 / 9:01

באר שבע רוצה את חלוץ קוניאספור, ובארצו פורסם כי הוא "מחזיק בהצעה מהקבוצה שנלחמת על מקום בליגת האלופות". אג'ידה ממתין לשיפור ההצעה, אחרת ינסה לחתום במכבי תל אביב או בחו"ל

one

התקשורת הרומנית מדווחת כי החלוץ הרומני צ'יפריאן מאריקה מועמד להפועל באר שבע. על פי הדיווח, שחקנה של קוניאספור (29), שעל ההתעניינות בו פורסם בוואלה ספורט, "מחזיק בהצעה מהקבוצה שנלחמת על מקום בליגת האלופות". על פי הדיווח, באר שבע ביקשה המלצה מאובידיו הובאן אולם הוא מרוויח כחצי מיליון יורו, סכום שיהיה קשה לקבוצה הישראלית לשלם. הובאן צפוי לשוב היום לישראל וייתכן שבאר שבע תתייעץ עימו גם בהמשך לגביו. מאריקה הוא שם גדול ומוכר מאוד ברומניה, שרשם 70 הופעות בנבחרת, מאז שהיה בן 18. בעבר כיכב בדינמו בוקרשט, שטוטגרט, שחטאר דונייצק, ועבר גם בשאלקה וחטאפה. כזכור, מקורב לעסקה סיפר כי "אם מאריצה יגיע לכאן, זה אחד השמות הכי גדולים שנחתו בישראל בשנים האחרונות".

שחקני באר שבע לא התאמנו מאז יום חמישי לאור פגרת הנבחרת, ויחדשו את האימונים היום. מאוחר יותר יתברר האם ג'ון אוגו, שנמצא עם נבחרת ניגריה, ישחק אחר הצהריים מול דרום אפריקה, לאחר שלא שותף בהפסד לאוגנדה. השוער אוסטין אג'ידה עדיין ממתין להתפתחויות בעניינו. בסביבתו טוענים כי יחתום על חוזה רק תמורת הצעה משודרגת. מכבי תל אביב גיששה לאחרונה בנוגע לשוער, אך על פי מקורבים לעסקה העניין תלוי בין היתר בעתידו של ג'ורדי קרויף. בבאר שבע מעריכים כי השוער ממתין גם להצעות מאירופה, אך מעריכים כי בסופו של דבר יסכים להאריך את חוזהו. במקביל, נמשכים המגעים גם עם סיראז' נאסר ודובב גבאי.

לידיעה הראשונית על כך שבאר שבע מעוניינת במאריקה

שחקן נבחרת רומניה, צ'יפריאן מאריקה. רויטרס
על הכוונת של באר שבע. מאריקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully