וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מתמוגגים: "כשהזאר משחק ככה, אין מי שיעצור אותו"

השדים האדומים הוציאו עצבים ב-0:5 על קפריסין, קומפאני הגן על חברו שספג ביקורות: "לא הייתם הוגנים כלפיו". פריירה קראסקו: "צריך להיזהר מישראל, היא תנסה להושיע את עצמה נגדנו"

אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה, באדום. רויטרס
סוף סוף נראה כמו השחקן שמככב בצ'לסי. הזאר/רויטרס

אחרי פתיחה חלשה לקמפיין, בלגיה סוף סוף הראתה אמש (שבת) קמצוץ מהפוטנציאל העצום הגלום בה, כשהביסה 0:5 את קפריסין בבריסל. מרואן פלאיני (21, 66), כריסטיאן בנטקה (35), אדן הזאר (67) ומישי בטשואי (80) העניקו נחת למאמן מרק וילמוטס ושלושה ימים לפני המשחק בטדי מול ישראל, השדים האדומים שוב נראים בכושר מפחיד. הניצחון המשכנע אמש קירב אותם למרחק של נקודה בלבד מהחבורה של אלי גוטמן המדורגת שנייה בבית, וניצחון בשלישי יוכל להעלות אותה למקום הראשון עם מספר נקודות זהה לויילס.

מי שסוף סוף שחרר חיוך הוא אדן הזאר, שספג ביקורות על הפערים הגדולים בין יכולתו בצ'לסי לנבחרת, וענה אמש במשחק מצוין ושער. בסיום קפטן בלגיה וינסנט קומפאני יצא להגנתו. "כל הזמן הזה היו ביקורות נגדו, אבל אנחנו ראינו את אותו אדן הזאר שמשחק בצ'לסי גם בנבחרת. אנשים לא היו פיירים כלפיו. לאנשים יש כל מיני דעות, אבל הוא תמיד היה חשוב מאוד עבורנו, גם בזכות האופי שלנו. הוא שחקן אדיר וכשהוא נראה כמו שהוא נראה הערב, אף אחד לא יכול לעצור אותו. לפני שנה הוא עדיין היה צעיר, הוא גדל ומתבגר מיום ליום. לא הייתי רוצה שהוא יזכה בהרבה תארים באנגליה כי בכל זאת מתחרה איתו על אותם תארים, אבל אני משוכנע שתהיה לו קריירה מופלאה".

מרואן פלאיני, נבחרת בלגיה. רויטרס
שחררו עצבים. פלאיני חוגג/רויטרס

קומפאני הוסיף: "זה ניצחון נהדר. היינו זקוקים מאוד ליכולת כזו, עכשיו אנחנו מפוקסים אף ורק במשחק הזה. המטוס כבר מחכה לנו. ננוח קצת הלילה ונתחיל לחשוב על ישראל. אנחנו צריכים ניצחון, לא שום דבר אחר".

הזאר עצמו אמר כי "אני לא זוכר אפילו מצב הבקעה אחד שלהם. היה תענוג. ביקרו אותי כי לא כבשתי מספיק בנבחרת, אבל עכשיו אני יכול להיות קצת יותר רגוע".

מרק וילמוטס העניק מקום בהרכב לראג'ה נאינגולן, שלא זכה לחיבת יתר ממנו בעבר, וקיבל תוצרת. בסיום התלהב המאמן והסביר כי "נאינגולן הוא בדיוק השחקן שהייתי צריך בעמדת הקשר האחורי". לגבי השילוב בין הזאר ודה ברוין בהתקפה: "הם החליפו עמדות הרבה פעמים במהלך המשחק וזה עבד. הם הראו את היכולות היצירתיות שלהם והיו מסוכנים. הם לחצו את שחקני ההגנה של קפריסין. אנחנו מרוצים מאוד מהם".

עוד באותו נושא

מוק' היורו: בלגיה הביסה 0:5 את קפריסין, 0:3 לבוסניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully