וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נתניה חוזרים להתאמן למרות שלא קיבלו את משכורת פברואר

29.3.2015 / 8:01

בשיחות שקיימו השחקנים ביניהם הוחלט לתת להנהלה שבועיים כדי לפתור חלק מהבעיות. אם בזמן זה לא ישתנה דבר, השחקנים עשויים לשבות, אולי אפילו במשחק הליגה בעוד כשבועיים, נגד רעננה

one

שחקני מכבי נתניה חוזרים הבוקר (ראשון) להתאמן אחרי שפתחו בשביתה ביום שלישי שעבר. הם חוזרים למרות שהציבו קו אדום לפיו ישובו לפעילות מלאה רק אחרי שיקבלו גם את משכורת חודש פברואר. ההחלטה התקבלה לאחר שביום חמישי נאותו השחקנים להפצרת המנכ"ל רועי דניאל וחבר ההנהלה קובי בלדב, ששוחחו עמם ארוכות ואמרו שההשבתה גורמת נזק עצום לנתניה.

תחילה סירבו השחקנים לקהל את הדרישה וגם המאמן רוני לוי לא הצליח לשכנעם, אבל בשיחות שקיימו השחקנים ביניהם מאז, הוחלט לתת להנהלה פרק זמן של כשבועיים כדי לנסות לפתור חלק מהבעיות. אם בזמן זה לא ישתנה דבר, השחקנים עשויים לחזור ולשבות, אולי אפילו במשחק הליגה הבא, בעוד כשבועיים, נגד הפועל רעננה.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה (אמצע) עם עומר פרץ. קובי אליהו
נותנים הזדמנות להנהלה. שחקני מכבי נתניה/קובי אליהו

השחקנים קיבלו ביום חמישי צ'קים ובהם משכורות ינואר. הכסף הושג באמצעות אחד הספונסרים שנתן המחאות לעונה הבאה כנגד חוזה האימוץ, ואיש העסקים יוסי מאור הסכים לקחת אותם ולתת תמורתם כסף מזומן המהווה את משכורות ינואר.

יש לציין שהבעלים אלי שגב צריך להעביר על פי ההסכם עמו סכום של 600 אלף שקלים, אותו הוא דוחה זמן רב. בנוסף, לא ברור כיצד יוכלו דניאל ובלדב למנוע את ההשבתה הבאה. התכנון היה למכור את לארי קאיודה, אך ברגע שזה לא יצא אל הפועל ספק אם תוכל הקבוצה לשלם את משכורות מרץ-אפריל-מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully