וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "התצוגה הכי טובה שאני זוכר מויילס", קולמן: "הפתענו"

ויילס באופוריה אחרי ה-0:3 בחיפה. גיבור הניצחון התרשם מקור הרוח של חבריו, קולמן שלח מסר לגוטמן: "הם חשבו שנבוא להסתגר במשך 90 דקות". וגם: ההקדשה של ראמזי ותגובות הפרשנים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בוידאו: בייל מתלהב מהניצחון

אחרי ה-0:3 המרשים על נבחרת ישראל אמש (שבת) בחיפה, נבחרת ויילס כבר מריחה את היורו. הוולשים, שכמו הישראלים מחכים שנים ארוכות להופעה בטורניר גדול (העפילו לאחרונה ב-1958), תופסים כעת את ראשות הבית עם 11 נקודות, שתיים יותר מישראל ושלוש יותר מבלגיה, שתוכל להשתוות אם תנצח בישראל בעוד יומיים.

"זו תוצאה מצוינת לויילס עם כל המשמעויות הנלוות לכך", התלהב גארת' בייל בסיום. "הראנו יכולת נהדרת ולכל שחקן שהיה על המגרש מגיע הקרדיט. זו הייתה התצוגה הכי טובה שאני זוכר מנבחרת ויילס. בייחוד במשחק חוץ ובמיוחד תחת הלחץ שהיה לנו, לתת הופעה כזאת זה מרשים. לדעתי זו ההופעה הכי טובה שלנו ב-12 השנים האחרונות. משחק טוב כמו שהראנו הערב נותן לנו המון ביטחון להמשך הדרך".

שחקני נבחרת ויילס, גארת' בייל, כריס גאנטר. קובי אליהו
מריחים יורו. בייל וכריס גאנטר/קובי אליהו

מאמן ויילס כריס קולמן יצא מגדרו בעקבות הניצחון ושיבח את גארת' בייל: "מה שטוב זה ששחקנים מגיעים לנבחרת ושוכחים ממה שקורה להם בקבוצות. הם מגיעים עם מחשבה אחרת. התקשורת לא מפסיקה לדבר על מה שקורה איתו בריאל, יש ביקורת סביבו, אבל הוא שוב העניק לויילס את מה שהוא נותן לה במשחקים האחרונים. כשיש לך יכולות כמו שלו, הכל אפשרי. הוא עובד קשה מאוד כדי לשחק ככה. בהחלט יכול להיות שזו הנבחרת הכי טובה שלנו מאז 1958. שיחקתי בנבחרת ב-1994 וב-2004 כשהיינו קרובים, אבל יש סיבה שאנשים אומרים שמדובר בדור הזהב של הכדורגל הוולשי".

קולמן הוסיף: "אני לא חושב שישראל ציפתה שנשחק במערך כזה, הם לא ציפו לכזו אגרסיביות התקפית שלנו. אני חושב שהם חשבו שנבוא וננסה להסתגר במשך 90 דקות. הם הופתעו, אבל לא הייתי מבקר אותם. לפעמים צריך קרדיט למי שניצח. החבר'ה שלנו נתנו הצגה נהדרת".

ארון ראמזי, עוד אחד מהמצטיינים בשורות ויילס, נראה נרגש בסיום והקדיש את הניצחון לסבתו, שמתה בשבוע שעבר. "אני גאה מאוד בתצוגה שלנו. זה ערב מרגש. זה בשבילך סבתא, אני יודע שאת מסתכלת מלמעלה. אוהב אותך".

שחקני נבחרת ויילס. קובי אליהו
כמו ב-1958. שחקני ויילס חוגגים/קובי אליהו

ארון ראמזי, עוד אחד מהמצטיינים בשורות ויילס, נראה נרגש בסיום והקדיש את הניצחון לסבתו, שמתה בשבוע שעבר. "אני גאה מאוד בתצוגה שלנו. זה ערב מרגש. זה בשבילך סבתא, אני יודע שאת מסתכלת מלמעלה. אוהב אותך".

גם התקשורת הוולשית חגגה, וב"walesonline" נכתב שמדובר ב"ניצחון מרהיב" ו"לילה בלתי נשכח". עוד נכתב ש"גם כשישראל הייתה ב-11 שחקנים ויילס היתה טובה בהרבה... זה אחד הניצחונות הגדולים של הנבחרת בדור האחרון". פרשן רשת BBC דפיד פריצ'ארד כתב "המשחק הזה היה מעל כל דמיון", והוסיף: "ישראל הגיעה למשחק כראש בית והרגישה הרבה ביטחון. האוהדים שלה יצרו אווירה מפחידה, אבל הרעש הפך לדממה כשבייל וחבריו הציגו את אחת התצוגות הגדולות בהיסטוריה של ויילס. בייל היווה איום מתמיד על ההגנה הישראלית. בכל פעם שהוא נגע בכדור ההגנה והאוהדים של ישראל נראו מפוחדים. אלי גוטמן התבדח לפני המשחק בנוגע לכושר של גארת' בייל, וטען שהוא חלש בריאל רק כי הוא שומר כוחות. לא ברור אם גוטמן אכן חשב כך, אבל נראה שהוא צדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully