וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: איומים על חייו של מאמן הנבחרת אנטוניו קונטה

אחרי הדיווחים על פציעה קשה למרקיזיו וטענות שהיא נגרמה בגלל השיטות של המאמן, קונטה ספג איומים מאוהדי יובנטוס. ראשי הקבוצה תקפו: "הוא ייזכר כמאמן שגרם הכי הרבה פציעות"

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. GettyImages
רגעים קשים. קונטה/GettyImages

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה "מזועזע אחרי שקיבל איומים על חייו", כך חשף חבר ההתאחדות האיטלקית. הכל החל בדיווחים על פציעה של קלאודיו מרקיזיו, קשר הנבחרת, במהלך האימונים של האזורי. באיטליה טענו כי בעקבות הפציעה מרקיזיו גמר את העונה, דבר שהרתיח את אנשי יובנטוס. לטענתם, הפציעה נגרמה בגלל שיטות האימון הנוקשות של קונטה, שמסכנות את בריאות השחקנים. יש לציין כי לאחר מכן התברר כי הפציעה אינה חמורה כפי שחשבו בתחילה.

מנכ"ל יובנטוס ג'ון אלקן העביר ביקורת על קונטה ואמר ש"פעם הוא היה מאמן, עכשו הוא קוטף דובדבנים. אולי הוא רוצה שככה יזכרו אותו, כמאמן שגורם להכי הרבה פציעות". על פי הדיווחים באיטליה, הוא ספג טלפונים שבהם אוהדים של יובנטוס איימו על חייו. בשבוע הבא איטליה תשחק מול אנגליה בטורינו, דבר שמגביר עוד יותר את דאגותיו של קונטה.

"ראיתי אותו הבוקר, והוא נראה נסער מאוד", אמר חבר ההתאחדות באיטלקית קרלו טבקיו, בזמן שהנבחרת האיטלקית מתכוננת למשחק מול בולגריה במסגרת מוקדמות היורו, "כל הדברים שאומרים עליו ברשתות החברתיות הם פשוט לא נכונים. מעולם לא ראיתי כזה זעם מופנה למאמן הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully