וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל אילת חוזרת לירושלים

28.3.2015 / 17:17

הקבוצה של אריק שיבק תעלה לבירה בפעם השלישית העונה, אחרי שניצחה בארנה בליגה והובסה בחצי גמר הגביע (19:30, ספורט 5). הבכורה של תומפסון תדחה בשבוע, קיצ'ן מחוץ לסגל

שחקן הפועל ירושלים, בר טימור, חוגג. ברני ארדוב
יצליח לשמור על המומנטום? טימור/ברני ארדוב

המחזור ה-25 בליגת העל ייצא מחר (ראשון) לדרך עם המשחק בו תארח הפועל ירושלים את הפועל אילת (19:30, ספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, דן ילון ומאיר פורטל). שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה, והמאזן עומד על 1:2 לטובת ירושלים. במפגש בסיבוב הראשון בליגה הפתיעה אילת בירושלים עם ניצחון 85:87 בזכות סל ניצחון של בריאן אוסברי. שתי הקבוצות נפגשו בחצי גמר גביע המדינה, במה שהיה משחקו האחרון של דן שמיר באילת, כשירושלים חוגגת ניצחון קל, 65:97. לפני כשלושה שבועות נפגשו הקבוצות בפעם השלישית, הפעם באילת, כששוב האדומים חוגגים ניצחון, 76:88.

טייווין מקי שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול אפיק ניסים שחקן הפועל הפועל אילת, אלישי כדיר. קובי אליהו
אילת תצליח להפתיע?/קובי אליהו

הפועל ירושלים מגיעה להתמודדות אחרי הניצחון הנהדר על מכבי תל אביב ביד אליהו ביום שני האחרון. בירושלים הדגישו במהלך השבוע החולף כי הניצחון לא יגרום לשחקנים לשחק בצורה אחרת בשבועות הקרובים, והם יודעים שעליהם להמשיך במומנטום, שנקטע בשל ההפסד למכבי אשדוד לפני שבועיים, ולדעת לעבור את המשוכה הלא פשוטה שעומדת בפניהם. במהלך השבוע הצטרף לקבוצה הסנטר האמריקאי דיון תומפסון, שהיה מועמד בקיץ למכבי תל אביב, והוא נחת והתאמן בבירה. לאחר הצטרפותו של תומפסון עומדת מצבת הזרים של האדומים על שבעה, כשרק חמישה יכולים להרשם בכל משחק ליגה. בצוות המקצועי החליטו שלא לרשום את הזר החדש למשחק נגד אילת, כשג'וזף ג'ונס חוזר לסגל על חשבונו של דרווין קיצ'ן.

הפועל אילת עצרה רצף של שלושה הפסדים בשבוע שעבר כשגברה על גלבוע/גליל בבית בצורה חלקה וחזרה למאבק על המקומות 5-8. הקבוצה של אריק שיבק הפגינה דומיננטיות מרשימה על הקבוצה במקום האחרון, אך באילת יודעים שכדי לנצח בפעם השנייה העונה את השנייה בטבלה, עליהם לשחק כדורסל טוב אף יותר. במהלך השבוע האחרון דחו באילת את השמועות כי הם ישחררו שחקן זר כדי לצרף זר אחר, ואם ימצאו חיזוק עד לתום מועד ההעברות ב-21 לאפריל, יהיה זה זר חמישי בסגל. בקבוצה מאמינים כי עדיין לא מאוחר לרשום הישג העונה ומקווים כי החיבור בין שיבק לשחקנים ילך ויתחזק ככל שהסיבוב השלישי יתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully