וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי סמסון: לינדה בולדר זכתה בזהב, שלזינגר בארד

28.3.2015 / 17:13

מדליית זהב ראשונה לעולה החדשה מהולנד, שניצחה בגמר את אלופת העולם בשנתיים האחרונות. הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה השיגה מדליה רביעית בתחרות הרביעית מאז הקאמבק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג מצוין. לינדה בולדר ושני הרשקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג נהדר לעולה החדשה מהולנד, לינדה בולדר, שזכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הגרנד פרי סמסון שבטורקיה. עבור בולדר זוהי מדליה שנייה מאז שנרשמה תחת ישראל ומדליית זהב ראשונה. בולדר ניצחה את אלופת העולם בשנתיים האחרונות, יורי אלבאר מקולומביה, אחרי שהכניעה אותה באיפון תוך 37 שניות מאז תחילת הקרב.

בולדר, שמתחרה בקטגוריית משקל עד 70 ק"ג, ניצחה בכל חמש הקרבות שלה באיפון, כאשר היא גברה גם על אסין בולוט מטורקיה, אסמה ניאנג ממרוקו, ג'וליאן רוברה משוויץ ונרניאגל טסנד איוש ממונגוליה. בסיום היא התחבקה עם מאמן הנבחרת, שני הרשקו, כשהשניים נראו מחויכים מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אמשיך לעבוד קשה ולעשות כל מאמץ כדי להביא הישגים עבורי ועבור מדינת ישראל". בולדר, שנייה משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בולדר המאושרת אמרה בסיום: "אני גאה מאוד לזכות במדליית זהב ראשונה עבור ישראל. אני שמחה מאוד לייצג את ישראל ומאושרת מאוד על היום המוצלח שהיה לי. אני מרגישה מעולה בנבחרת הנשים הישראלית. התמיכה והמקצועיות להם אני זוכה מקדמים אותי מאוד. אני אמשיך לעבוד קשה ולעשות כל מאמץ כדי להביא הישגים עבורי ועבור מדינת ישראל. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לכל אלו שעזרו לי להגשים את החלום להתחרות ולייצג את מדינת ישראל, ליושב ראש האיגוד משה פונטי, למשרד הספורט ושרת הספורט לימור לבנת, ח"כ יואל רזבוזוב ולוועד האולימפי והעומדים בראשו".

שני הרשקו, מאמן הנבחרת, אמר: "אני גאה מאוד בלינדה שמשיגה מדליית זהב חשובה מאוד לאחר יום ניצחונות מושלם, כולל על אלופת העולם הנוכחית. לינדה ניצחה בכל חמשת הקרבות באיפון. המדליה והניצחונות שהושגו היום מוכיחים את היכולת של לינדה לנצח כל מתחרה בסבב העולמי. אני גאה גם בספורטאיות הנבחרת שפחות הצליחו היום. נבחרת הנשים מוכיחה שיש בה עומק ואיכות גבוהים מאוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמישהו ינסה לעצור אותה. שלזינגר, משמאל, בטקס המדליות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני כן, אליס שלזינגר המשיכה להפליא בקאמבק שלה והשיגה מדליה רביעית בתחרות הרביעית שלה מאז שחזרה להתחרות. זה קרה בתחרות הגרנד פרי סמסון שבטורקיה כאשר היא גרפה מדליית ארד יוקרתית בקטגוריית עד 63 ק"ג, מה שיעזור לה להתקדם בדירוג העולמי ולהיאבק על מקום בריו.

שלזינגר שמייצגת את בריטניה סיימה את התחרות עם ארבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד. זה החל עם ניצחון על הטורקיה נורצ'אן ילמאז בקרב שבו השתיים לא השיגו ניקוד, אך הטורקיה נענשה שלוש פעמים. זה המשיך עם יוקו ואיפון של שלזינגר על איזבל פוצ'ה הספרדיה, בשלב הבא שלזינגר גברה על יול פרנסן מהולנד, כשגם מולה היא השיגה איפון תוך פחות מדקה מאז תחילת הקרב.

אלא שבחצי הגמר שלזינגר רשמה את הפסדה כאשר היא נכנעה להילדה דרקסלר מאוסטריה אחרי שספגה ווזארי והשיגה שני יוקו. שלזינגר נשלחה להיאבק על המקום השלישי, ולמרות שפתחה פחות טוב מול אקטרינה ואלקובה הרוסיה, היא השיגה את האיפון וחגגה את המדליה הרביעית שלה. שלזינגר אמרה לאחר התחרות: "התחריתי מול יריבות קשוחות. מדליית הארד הינה הישג מרשים ומכובד ואני לחלוטין עם הפנים קדימה".

ליאור וילדיקן שהתחרתה באותה קטגוריית משקל הנהודחה כבר בסיבוב הראשון. אצל הגברים, אסף חן (83 ק"ג) הודח בסיבוב הראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully