וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: תאונת מירוץ קטלנית על המסלול בגרמניה

אדם אחד נהרג מתאונה במסלול בנורבורגרינג אחרי שמכונית מירוץ התהפכה לעבר הקהל. וגם: מסי זכה להכיר חברים מעולם ה-NFL וה-NHL, ואף יצא עם מזכרות, אלכסיס שוב מספק וידאו מרהיב ובלייק גריפין מעצבן את אוסטין ריברס

19:45: צופה נהרג בתאונה במירוץ

צופה אחד נהרג בתאונה נוראית בנורבורגרינג שבגרמניה במירוץ מכוניות. מכונית הניסן של יאן מרדנבורו התהפכה תוך כדי סיבוב, עפה מעל הגדר ופגעה בכמה צופים. למרבה הצער אחד מהם נפגע אנושות ומת. שאר הצופים שנפגעו נלקחו לטיפול רפואי בבית חולים ומטופלים בטיפול נמרץ.

15:29: אנדרסון סילבה מעביר שיעורים

לוחם ה-MMA הגדול בכל הזמנים, אנדרסון סילבה הברזילאי, אמנם איבד קצת מאוהדיו בשל העובדה שתוצאות בדיקת הסמים שלו בקרב האחרון יצאו חיוביות, אך למרות זאת הודיע "העכביש" כי למרות שהוא מתקרב לגיל 40 הוא לא מתכוון לתלות את הכפפות. סילבה העלה לרשתות החברתיות וידאו שלו מעביר הדרכה לילדים, כשבתוכו ניתן למצוא את הבעיטה הכי מפורסמת שלו (Front kick), בעזרתה ניצח בנוק-אאוט את ויטור בפלורט ב-UFC 126. חובבי MMA? הווידאו הזה בשבילכם.

14:21: "הכלב אכל לי", הפעם באמת

מכירים את התירוץ המוכר - "הכלב אכל לי את שיעורי הבית"? לאוהד צ'לסי בשם צ'ארלי אדוארדס, זה קרה. אמנם לא מדובר בשיעורי בית, אך הסיפור של אדוארדס לא פחות גרוע (או אף יותר, תלוי את מי שואלים). הכרטיסים למשחק החוץ של צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד סוף כל סוף הגיעו בדואר, רק מה? הכלב של אדוארדס חשב שהמעטפה נראית טעימה, והחליט לאכול אותה ואת תוכנה. אדוארדס כמובן, לא הלך למשחק.

12:27: בלייק גריפין מחקה את אוסטין ריברס

בצד האדום של לוס אנג'לס ככל הנראה נהנים מעודף של מצב רוח. במהלך אחד האימונים, כוכב הקליפרס, בלייק גריפין, נתקף בפרץ של הומור, והוא החליט לצחוק על חברו אוסטין ריברס, שנראה, לפחות על פי הווידאו, לא כל כך מרוצה מהפעולה של חברו.

@blakegriffin32 w/AR iso impersonation #GetTheF&$kOutTheWay

A video posted by matt_barnes9 (@matt_barnes9) on

10:55: ליאונל מסי ממשיך לעשות חיים בוושינגטון

ליאונל מסי ממשיך לעשות חיים במהלך המסע של נבחרת ארגנטינה בוושינגטון. לאחר שצפה במשחק NBA ואף זכה לקבל חולצה חדשה, הפרעוש קיבל חולצות נוספות, הפעם מענפים נוספים, כשפגש את הקוורטרבק של וושינגטון רדסקינס, רוברט גריפין השלישי, ואת שני שחקני ה-NFL, אלכס אובצ'קין ויבגני קוזנצוב.

10:25: אלכסיס סאנצ'ס מקפיץ שום

אלכסיס סאנצ'ס ידוע כשחקן טכני במיוחד. אבל מה תגידו על הדבר הבא? החלוץ הצ'יליאני העלה וידאו שלו מקפיץ, דבר שבשגרה עבורו, אלא שלא מדובר בכדור, אלא בשום. כן, שום.

10:00: "וואו, היא יפהפייה". הרגע המביך בטורניר המכללות

רגע מביך נרשם במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר הניצחון של וויסקונסין על צפון קרוליינה במסגרת טורניר המכללות. אחד משחקני הקבוצה, נייג'ל הייס, ככל הנראה לא היה מודע שהמיקרופון שלו פתוח. לאחר שנשאל שאלה על ידי אחת מהכתבות, מיהר ללחוש באוזני חברו: "וואו, היא יפהפייה". הווידאו כמובן, הפך לוויראלי במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully