וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "נסיים את שלב הטופ 16 כמו שצריך, אין לי בכלל ספק"

28.3.2015 / 7:56

אופטימיות במכבי תל אביב למרות ה-86:75 לריאל מדריד. רנדל: "רוצה להרגיע את האוהדים, אנחנו נעשה את זה". גודס: "פשוט לא שיחקנו טוב. סופו? הוא יורד כועס לספסל הרבה פעמים"

אימג'בנק GettyImages

למרות שמדובר במשחק מול ריאל מדריד על אדמת ספרד, במכבי תל אביב מאוכזבים לאחר ה-86:75 לבלאנקוס בשלב הטופ 16 של היורוליג אמש (שישי). "היה אפשרי לנצח, אבל כבר זמן מה שההתקפה שלנו לא נראית טוב", אמרו גורמים במועדון, שביקרו את הגארדים על תרומתם הדלה והוסיפו: "המשחק בשבוע הבא הוא על העלייה להצלבה".

seperator

"הרבעים הראשון והשלישי הם הסיפור של המשחק", הודה גודס, "בהם קלענו רק 13 ו-14 נקודות. התחלנו לא טוב, לא היינו מרוכזים ואיבדנו הרבה כדורים. הם הלכו הרבה יותר מדי פעמים לקו - 41 זריקות עונשין - וקלעו 16 נקודות יותר מאיתנו מהקו, וזה עשה את ההבדל. היה לנו גם יום חלש מהשלוש, כשדווקא לשתי נקודות היינו מצוינים. ברבע השלישי הם שוב ברחו בגלל איבודים שלנו וכבר היה קשה לחזור מזה, בכל זאת זו ריאל מדריד. לא היה קשר בין המשחק הזה לבין המשחק הקודם בינינו בתל אביב. פשוט לא שיחקנו טוב, שיחקנו בדרכים שונות, עם ובלי סופו , השתמשנו בשחקנים נוספים כמו אלכס טיוס. אבל זה לא עבד".

במהלך המשחק, עת הורד סופוקוליס שחורצאניטיס לספסל, הוא נראה היה מתוסכל מאוד ואף סינן מספר מילים. המאמן בחר שלא להשיבו למגרש. גודס נשאל האם היווני לא שיחק בשל התקרית: "זה לא קשור לאיך שהוא ירד לספסל. היינו צריכים לייצר לחץ, לכן סופו פחות התאים, הרבה פעמים הוא יורד והוא כועס על עצמו ועל דברים אחרים. אני רוצה לנצל את הבמה כדי לאחל הצלחה לנבחרת ישראל בכדורגל, זה עוד רגע חשוב מאוד בספורט הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ריאל מדריד סרחיו יול מול שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. Emilio Cobos, GettyImages
שומר על אופטימיות. ג'רמי פארגו מול סרחיו יול/GettyImages, Emilio Cobos

פארגו: "נחזור הביתה ונתאמן אפילו קשה יותר"

ג'רמי פארגו התייחס גם הוא להפסד: "ריאל מדריד קלעה המון וקשה היה לרדוף אחריה. הדברים הלכו לטובתה בהרבה אספקטים של המשחק. ניצחנו אותם בעבר והרגשתי שאנחנו יכולים לעשות זאת שוב, אבל לא ניצלנו את ההזדמנות. נחזור הביתה ונתאמן אפילו קשה יותר, המאמנים יכינו לנו תוכנית טובה ונסיים את הטופ 16 כמו שצריך, אין לי ספק. בזה אנחנו מתמקדים כעת".

בריאן רנדל הוסיף: "פתחנו חלש את המשחק ומול קבוצה חזקה כמו ריאל זה יכול לחסל אותך. עם זאת, נלחמנו חזק ופילסנו את דרכנו חזרה למשחק, היינו בפיגור של שלוש נקודות בלבד. לצערי, את הרבע השלישי שוב פתחנו חלש ומפוזר, וזה פגע בנו מאוד. אני חייב לציין שכולם נלחמו ועשו מאמץ אדיר, אבל לצערי זה לא הספיק. אני רוצה להרגיע את האוהדים: נותרו בנו עוד המון לחימה ורצון, אנחנו נעשה את זה". ג'ו אלכסנדר סיכם: "המשחק היה הרבה יותר צמוד ממה שהתוצאה הסופית מראה. נלחמנו חזק לכל אורך המשחק והצלחנו להתמודד איתם, באמת הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. בסופו של דבר הם ניצלו את האיבודים שלנו, ברחו וניצחו. מגיע לריאל קרדיט, יש בקבוצה הזו כמויות אדירות של כישרון".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. Emilio Cobos, GettyImages
"המשחק הבא - להיות או לחדול". גיא גודס/GettyImages, Emilio Cobos

יול: "היינו מרוכזים מההתחלה"

ובינתיים בצד השני, המנצח נשמעו מרוצים. המאמן פאבלו לאסו סיכם: "לא היינו טובים בהגנה, אבל קלענו טוב. מבחינה הגנתנית היה לנו משחק טוב מאוד, במיוחד במחצית השנייה". סרחיו יול הוסיף: "עשינו עבודה מצוינת. היינו מרוכזים ממהתחלה והשגנו יתרון דו ספרתי. מכבי תל אביב הצליחה לצמצם אבל הצלחנו לשלוט במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully