וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מכבי תל אביב צריכה לעשות כדי להבטיח מקום בהצלבה?

28.3.2015 / 0:47

ההפסד במדריד סיבך את המאבק בין הצהובים, פאו ואלבה. הצהובים יכולים לעלות כבר בשבוע הבא, או לעוף בעוד שבועיים. הנה כל התסריטים. גודס: "בשבוע הבא, משחק של להיות או לחדול"

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שישי) לריאל מדריד 86:75 ואיבדה סיכוי לסיים את שלב הטופ 16 עם יתרון ביתיות לקראת הההצלבה. ההפסד של הצהובים, ביחד עם הניצחונות של אלבה ברלין ופנאתנייקוס, קבע כי שתי העולות לשלב הבא מבין שלוש הקבוצות יקבעו רק בשני המחזורים הבאים. מכבי תפגוש בשבועיים הקרובים את גלאטסראיי בבית ואלבה ברלין בחוץ, בעוד הגרמנים והיוונים ייפגשו ביניהם בשבוע הבא באתונה ופנאתנייקוס תצא במחזור הסיום למשחק חוץ בבלגרד מול הכוכב האדום.

אז מה בכל זאת צריך לקרות כדי שמכבי תל אביב תבטיח את מקומה בשלב הבא? זה יכול לקרות כבר בשבוע הבא, אם תנצח את גלאטסראיי החלשה, ופנאתינייקוס תכניע באתונה את אלבה. ניצחון של הגרמנים ביוון יגרור את ההכרעה למחזור האחרון, כשבמצב כזה, מכבי תצטרך לנצח בגרמניה כדי לעלות, אחרת ניצחון של פנאתינייקוס בבלגרד ישלח את הצהובים הביתה, משום שהחבורה של גיא גודס תמצא את עצמה במקום השלישי בבית משולש עם היוונים והגרמנים. אם מכבי תנצח את גלאטסראיי, אלבה תנצח את שני משחקיה ופאו תפסיד בבלגרד, היוונים ימצאו את עצמם במקום החמישי, והגרמנים במקום השלישי.

תסריט נוסף (ופחות ריאלי) שבו מכבי תודח, כולל שני הפסדים לגלאטסראיי ואלבה ברלין ובמצב העניינים הזה, שאר התוצאות בבית לא ישנו ומכבי תסיים במקום החמישי. אם אלופת אירופה תפסיד לגלאטסראיי ותנצח את אלבה, היא תעפיל ללא קשר לתוצאה של המשחק בין אלבה לפאו. כמו כן, שני ניצחונות עשויים להקנות לקבוצה של גיא גודס את המקום השלישי בבית, אם פנאתנייקוס תפסיד באחד משני משחקיה הנותרים.

מאמן אלופת אירופה גיא גודס אמר בסיום ההפסד: "זה לא פספוס. היינו בפנים, אבל הסגל העמוק והאיכות הכריעו את המשחק. פספוס היה אם היינו מפסידים בנקודה. התחלנו את המשחק לא טוב, חזרנו טוב דרך ההגנה, אבל את הרבע השלישי שוב התחלנו עם 2-3 איבודי כדור, הם ברחו ל-8-10 הפרש, ולרדוף אחרי ריאל מדריד זה קשה. ניסינו, אבל אנחנו לא שם עדיין. שיחקנו בסגנון מסוים שלא טיפוסי לנו, לא רצינו לרוץ כמו מטורפים, כי זה לא לעניין מול קבוצה כזאת. האטנו את הקצב קצת, יכול להיות שבגלל זה הגארדים שלנו פחות באו לידי ביטוי". על המשחק מול גלאטסראיי בשבוע הבא אמר המאמן: "זה משחק המפתח, להיות או לחדול, נבוא מוכנים".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. Emilio Cobos, GettyImages
הלחץ רק הולך וגובר. גודס/GettyImages, Emilio Cobos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully