וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השלכת האבוקה והחידוש: המשחק במונטנגרו פוצץ בשנית

שוער רוסיה אקינפייב נפגע בראשו מאבוקה שנזרקה מיציע אוהדי מונטנגרו כבר אחרי 20 שניות ופונה לבית החולים. המשחק חודש, אך הופסק בדקה ה-66 לאחר עימות בין השחקנים וזריקת חפץ נוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הפגיעה באקינפייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקי המחזור החמישי במוקדמות יורו 2016 נפתחו הערב (שישי) עם מקרה עצוב מאוד. 20 שניות משריקת הפתיחה למשחק בין מונטנגרו לרוסיה, אבוקה שהושלכה למגרש פגעה בראשו של שוער הנבחרת הרוסית, איגור אקינפייב. מיד לאחר הפגיעה, אקינפייב צנח אל הקרקע, פונה מהמגרש והמשחק הופסק.

קצין התקשורת של הנבחרת הרוסית אמר לטלוויזיה בארצו כי אקינפייב נלקח לבית החולים לבדיקות נוספות. על פי דיווחים בתקשורת, השוער הגיע לבית החולים בפודגוריצה עם סד מקבע על צווארו, כשהוא בהכרה מלאה, על מנת לעבור מספר בדיקות ולהישארת חחת השגחה.

באופן מדהים, אחרי קצת יותר מחצי שעת הפסקה, השופט הגרמני דניז אייטקין החליט להחזיר את שתי הנבחרות למגרש. השוער המחליף של רוסיה, יורי לודיגין, נכנס במקומו של אקינפייב והמשחק חודש מהדקה השנייה שלו.

למרות זאת, האווירה החמה נמשכה ובדקה ה-66, אחרי שנשרק פנדל מוזר לזכות רוסיה ורומן שירוקוב החטיא, התפתחה מהומה בין השחקנים על המגרש וחפץ נוסף נזרק מכיוון היציע ופגע באחד השחקנים הרוסים. הפעם, השופט הגרמני הוריד את השחקנים מכר הדשא באופן סופי והמשחק פוצץ.

על פי הדיווחים, מונטנגרו צפויה לספוג הפסד טכני וגם קנס כבד מאוד, הכול בהתאם לדו"ח שיכתבו השופט והמשקיף מטעם אופ"א. ברוסיה דיווחו כי האוהד שהשליך את האבוקה מהיציע כבר נעצר מיד לאחר המקרה על ידי השוטרים שנכחו במקום. נציגים של ארגון אוהדי מונטנגרו הגיעו מיד לאחר המקרה על מנת להתנצל על שאירע בפני השופטים ובפני אנשי שתי הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully