וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר את העונה: קווין דוראנט ינותח שוב וייעדר 4-6 חודשים

המזל הרע של אוקלהומה סיטי פשוט לא נפסק: הכוכב הגדול ייאלץ לעבור ניתוח שלישי העונה ברגלו, ויחמיץ את הפלייאוף המתקרב. את 2014/2015 יסיים KD עם 27 משחקים בלבד בהם לקח חלק

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. Ronald Martinez, GettyImages
מה יהיה? דוראנט/GettyImages, Ronald Martinez

החדשות שכל חובבי ה-NBA קיוו להימנע מהן הגיעו הערב (שישי), כשאוקלהומה סיטי הודיעה שקווין דוראנט לא יחזור לשחק כדורסל העונה. כוכב הת'אנדר ייאלץ לעבור ניתוח נוסף ברגלו הימנית, ועל פי הערכות יוכל לשוב למגרשים רק בעוד 4-6 חודשים.

"כפי שמסרנו בשבוע שעבר, קווין לקח את הימים האחרונים על מנת לקבל ייעוץ ואבחנה לגבי הכאב ממנו הוא סובל לאורך זמן רב ברגלו הימנית, בשלב זה של השיקום", מסר הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר סם פרסטי. "כחלק מהתהליך, קווין והצוות של הת'אנדר נסעו לראות בשבוע החולף שני רופאים מומחים, ד"ר מרטין או'מאלי מניו יורק סיטי וד"ר ג'יימס נאנלי מאוניברסיטת דיוק. הייעוץ אצל שני הרופאים הללו נועד לחזק את האבחנות הקודמות של ד"ר בוב אנדרסון. לאחר מספר שיחות ועידה בין המומחים לקבוצה, הובן כי רוב הכאבים של קווין ברגל קשורים לעומס עליה ויחלפו בעזרת מנוחה, אולם גם כי השבר ממנו הוא סובל, שהראה סימני התאוששות מתקדמים קודם לכן, מראה כעת סימנים של רגרסיה.

"הפוקוס שלנו מכוון כולו להחלמתו של קווין בטווח הארוך וליציבות הבריאותית שלו ובשל כך, קבוצת המומחים הגיעה לקונצנזוס, לצד החלטה משותפת של קווין, נציגיו והת'אנדר, כי על מנת לטפל בעיכוב בהחלמת העצם הפגועה, השתלת עצם תהיה התהליך הכי בטיחותי ומומלץ. השתלת עצם היא ההליך הסטנדרטי בפציעות מסוג זה, לאחר ניתוח שלא מצליח במלואו או שסובל מעיכובים בהחלמה. כולנו מאוכזבים מכך שזה קרה לקווין, אך מעודדים מהעובדה שהשתלות עצם מוכיחות את עצמן לטווח הארוך. ההשתלה תיערך בניו יורק בשבוע הבא על ידי ד"ר או'מאלי, מומחה ובעל ניסיון בדברים כאלה. קווין יחמיץ את המשך העונה הנוכחית וצפוי לחזור לפעילות בעוד ארבעה עד שישה חודשים".

דוראנט נותח ברגלו הימנית ב-23 בפברואר, בניסיון להקל על חוסר הנעימות שהרגיש בשל ניתוח ראשון אותו עבר בקיץ, במהלכו הוכנס בורג לרגלו. לפני כשבוע וחצי שב לערוך אימונים קלים, כולל כמה משחקים פנימיים של 3 על 3, אך הכאבים חזרו, ואיתם, למרבה הצער, חזר גם תור לניתוח נוסף. משחקו האחרון של KD היה ב-19 בפברואר, ובסך הכל, הספיק לשחק העונה 27 משחקים בלבד, במהלכם העמיד ממוצעים של 25.4 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים. אגב, עד העונה, החמיץ הפורוורד 17 משחקים בלבד בשבע עונותיו ב-NBA. העונה, יחמיץ לא פחות מ-55.

מדובר, מן הסתם, בחדשות איומות עבור הת'אנדר, שגם ככה חסרים את סרג' איבקה שצפוי להיעדר עוד מספר שבועות. עד תום העונה הסדירה סביר להניח שראסל ווסטברוק העילאי יצליח לסחוב את חבריו למקום השמיני, אך קשה לראות כיצד אוקלהומה סיטי תעבור סיבוב בפלייאוף. המאזן של OKC ללא כוכבה העונה: 22 ניצחונות לצד 23 הפסדים.

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
רשמית, הת'אנדר הפכו לקבוצה של איש אחד. ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully