וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי סמסון: הדחה מאכזבת לגילי כהן, פליקר סיים שביעי

27.3.2015 / 16:30

מדליסטית הארד מאליפות אירופה סיימה את דרכה בתחרות בטורקיה כבר אחרי הקרב הראשון כאשר היא נכנעה לאדוארדס הבריטית. רחימה ניצח בשני קרבות והפסיד בשניים

גילי כהן ג'ודוקא ישראלית. ברני ארדוב
תחרות מאכזבת הפעם. כהן/ברני ארדוב

היום הראשון בתחרות הגרנד פרי סמסון בטורקיה לא האירה פנים לישראלים הרבים שהשתתפו בה, כאשר מי שהצליח להגיע הכי רחוק הוא טל פליקר (עד 66 ק"ג) שסיים במקום השביעי. פליקר רשם ניצחונות יפים על יריבים מארמניה ומולדובה, אבל בקרב השלישי שלו הוא נכנע לטומורקולג דבאדרוי ממונגוליה שהשיג נגדו יוקו. בקרב הניחומים דרכו של פליקר הסתיימה סופית כאשר הוא הפסיד לאדריאן גומבוץ' מסלובניה שגבר עליו בזכות ווזארי. ברוך שמאילוב, שהתחרה באותה קטגוריית משקל וזכה בשבוע שעבר במדליית כסף, סיים את דרכו אחרי קרב אחד בלבד כאשר סרגיי לים הקזחי גבר עליו באיפון.

אלון רחימה (60 ק"ג) אמנם ניצח יריב מטקיג'יסטן, אבל הודח בסיבוב לאחר מכן מול הגאורגי לוקומי שקבימיאני שהשיג יוקו ואיפון. טומי ארשנסקי, שסיים בשנה שעברה חמישי באליפות העולם, נעצר כבר בקרב הראשון שלו על ידי יריב מונגולי.

גם אצל הנשים נרשמו הדחות מוקדמות. מדליסטית הארד מאליפות אירופה בשנה שעברה, גילי כהן (52 ק"ג), הפסידה לקלי אדוארדס הבריטית. הקרב בין השתיים היה נטול ניקוד, אבל כהן ספגה שני עונשים ולכן הפסידה. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) לא הצליחה לעבור את היו סון רי הקוריאנית בקרבה הראשון בתחרות. שירה ראשוני (48 ק"ג) אמנם ניצחה יריבה ממרוקו, אבל טצ'יאנה לימה מגינאה .

  • עוד באותו נושא:
  • גילי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully