וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: וויצ'יץ' קולע ממגרש שלם, בת שנתיים שברה שיא לאומי

המנהל של מכבי תל אביב מזכיר איזה כישרון יש לו. כוכב ריאל מדריד "עיצב" את מכוניתו של קווארסמה באופן מפתיע במיוחד, אלונזו מורנינג אישר את השמועות הישנות על משפט הפתיחה הגרוע של חברו למכללת ג'ורג'טאון במסיבה בקולג'

קובי אליהו

16:23: בווידיאו למעלה: ניקולה וויצ'יץ' קולע ממגרש שלם

19:45: צ'אבי יודע הכול

צ'אבי שיחק בערך 750 משחקים בברצלונה, אבל מסתבר שהוא זוכר כל אחד ואחד מהם. בסרטון שהוציא המועדון נראה הקשר האגדי, שעל פי הדיווחים יעזוב בקיץ את בארסה, נזכר בדיוק מדהים בחמישה שערים רנדומליים לאורך הקריירה שלו.

17:54: דולי שיבני צ'רקוקורי, ילדה הודית בת שנתיים, שברה את השיא הלאומי (כן, של בוגרים) בחץ וקשת. משוגע

10:45: רונאלדו מותח את ריקרדו קווארסמה

כמו יתר הכוכבים באירופה, כריסטיאנו רונאלדו מנצל את פגרת הנבחרות כדי להפיג קצת את המתח הגדול ולשכוח את הצרות שלו בריאל מדריד. CR7 החליט למתוח את חברו לנבחרת ריקרדו קווארסמה ועיצב את מכוניתו לפי העיצוב של הנעל שלו. הוא עשה זאת בעזרת נייר אלומיניום איתו הוא עטף את רכבו של קווארסמה ועליו הוא ריסס את הכיתוב CR7 כפי שאפשר לראות בתמונה. אין ספק, רונאלדו כבר שכח מזמן את ההפסד בקלאסיקו.

שחקן יוסטון דיקמבה מוטומבו. Jeff Chiu, AP
ככה לא מתחילים עם בחורות. דיקמבה מוטומבו/AP, Jeff Chiu

07:30: אלונזו מורנינג מאשר את השמועה על דיקמבה מוטומבו

במשך שנים ארוכות מסתובבת בארצות הברית שמועה שמעולם לא אומתה לגבי סנטר העבר האגדי דיקמבה מוטומבו. על פי השמועה, בשלהי שנות ה-80, כשמוטומבו עוד שיחק במכללת ג'ורג'טאון ולא היה בקיא באנגלית, הוא הגיע למסיבה לתוך הלילה בחדרי הקמפוס. כשניסה להתחיל עם בחורות במסיבה, הוא שאג לעברן באנגלית משובשת משפט שמתחרה על משפט הפתיחה הגרוע בהיסטוריה - "who wants sex Mutombo" (בתרגום חופשי: מי רוצה לשכב מוטומבו?). אחרי שנים של הכחשות, בא אמש אלונזו מורנינג, חברו למכללה ומי שנהג לבלות איתו רבות באותה תקופה, הפיג את המסתורין והודה כי הסיפור אמיתי לגמרי. הוא אף הוסיף שבאופן מפתיע "זה אפילו עבד לו". צפו בוידוי המשעשע.

צפו בוידוי של מורנינג (החל מ-4:00)

07:15: לטימופיי מוזגוב אין חוש קומי

רק בשבוע שעבר סנטר קליבלנד טימופיי מוזגוב סיפק ראיון לפנתיאון, בו השיב בשוגג לשאלות המראיינת ברוסית במקום באנגלית. אתמול הוא סיפק עוד רגע מצחיק, בפרסומת חדשה בה הוא "מככב".יכולות קומיות, כפי שתיווכחו, זה לא הצד החזק שלו.

07:10: התצוגה ההירואית של אחיו של דווין סמית'

אחיו הגדול של דווין סמית', צ'ארלס, נחשב לכדורסלן צת פחות מוצלח. לאורך השנים הוא מככב הרחק מאור הזרקורים, בליגה האנגלית, אבל שלשום, בגיל 39, הוא סיפק את מה שאולי ייזכר כמשחקו הגדול בקריירה. האח הגדול לבית סמית' התייצב לגמר הגביע הבריטי שלוש שעות בלבד אחרי שהסיר גבס מידו בעקבות שבר, סיפק 18 נקודות כולל 14 ברבע האחרון, והוביל את ניוקאסל לזכייה בתואר, תוך שהוא קוטף את פרס ה-MVP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully