וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה עלתה ל-0:2, אשדוד שוב הופתעה

הקבוצה של עדן ענבר חגגה 64:71 על מכבי רמת חן ועשתה צעד חשוב בדרך לגמר הפלייאוף. האלופה ספגה הפסד שני העונה 76:66 לבנות הרצליה שנהנתה מ-21 של הופמן, הסדרה עומדת על 1:1

אליצור רמלה עשתה הערב (חמישי) צעד ענק בדרך לגמר פלייאוף ליגת העל בנשים עם ניצחון שני, הפעם בחוץ 64:71 על מכבי רמת חן שמעלה אותה ל-0:2. מכבי אשדוד ספגה את הפסדה השני בישראל אחרי שהובסה 76:66 על ידי בנות הרצליה, אותה קבוצה שניצחה אותה בפעם הקודמת, וכעת התוצאה היא 1:1.

קטיה לויצקי שחקן אליצור רמלה מול קיילה ת'ורנטון שחקנית מכבי רמת חן. ליגת ווינר נשים,
לויצרי ות'ורנטון נאבקות/ליגת ווינר נשים

מכבי רמת חן - אליצור רמלה 71:64 (0:2 לרמלה)

אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ביתרון 33:36. המארחות הצליחו לייצר מומנטום בפתיחת הרבע האחרון עם ריצת 2:11, אבל השחקניות של עדן ענבר לא נבהלו ומהירו להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון ארבע חצי דקה לסיום. רמת חן עוד ניסתה לצמצם, אבל זריקות מהקו של אלכס מונטגומרי ודניאל מקריי גמרו סופית את המשחק. רמלה נהתה בעיקר מ-22 הנקודות שתרמה לה מקריי. פרט אליה קטיה לויצקי ומונטגומרי היו טובות עם 12 נקודות כל אחת. ברמת חן אפשר היה בעיקר לראות את רבקה גארדנר שסיפקה 27 נקודות לצד שישה ריבאונדים וכן את קיילה ת'ורנטון שתרמה 14 נקודות ועשרה ריבאונדים.

נעמה שפיר שחקנית אליצור רמלה מול רבקה גרדנר שחקנית מכבי רמת חן. ליגת ווינר נשים,
נעמה שפיר מנסה לעצור את רבקה גרדנר/ליגת ווינר נשים
נועה גנור שחקנית אליצור רמלה מול ג'קי קאלין שחקנית מכבי רמת חן. ליגת ווינר נשים,
גנור וקאלין במאבק/ליגת ווינר נשים

בנות הרצליה - מכבי אשדוד 66:76 (1:1)

בפעם השנייה העונה, אשדוד סופגת הפסד למחזיקת הגביע שמוכיחה שהכול אפשרי. אשדוד אמנם הובילה 18:24 אחרי עשר דקות, אבל רבע שני רע מאוד שלה, שכלל תשע נקודות, סידר להרצליה אפשרות לדהור קדימה, והיא אכן ניצלה זאת עם 24 נקודות משלה בדרך ליתרון 33:42 בהפסקה. המחצית השנייה כבר הייתה יותר צמודה, אבל הרצליה שמרה את היתרון אצלה, הרבה בזכות 21 נקודות של אבוני הופמן, 17 של צ'לסי הופקינס, 16 של אסנס קרסון ו-12 של ליעד סואץ קרני. את אשדוד הוליכה אלישה קלארק עם 20 וטיפני ג'קסון סיפקה 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully