וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין סמית' המנוח העביר 200 דולר לכל שחקן ששיחק תחתיו, "לבילוי"

גם מייקל ג'ורדן קיבל. מאמן צפון קרוליינה, שהלך לעולמו בפברואר, ביקש בצוואתו כי לכל אחד מ-184 שחקניו ישלח צ'ק עם הכיתוב: "צאו לארוחת ערב טובה על חשבון המאמן דין סמית'"

דין סמית' מאמן מכללת צפון קרוליינה עם מייקל ג'ורדן. AP
מחווה מדהימה. סמית' וג'ורדן/AP

זה חייב להיות אחד מסיפורי השנה. דין סמית', מאמן העבר האגדי של מכללת צפון קרוליינה, שהדריך את הטאר הילס במשך 36 שנים, בין 1961 ל-1997 והלך לעולמו בגיל 83, בתחילת חודש פברואר האחרון, השאיר בצוואתו מתנה מדהימה לכל אחד מהשחקנים שאי פעם שיחק תחתיו במכללה.

עורך הדין טים ברידלאב, שממלא את צוואתו של סמית' המנוח, שלח מכתב לכל אחד מאותם 184 שחקנים ששיחקו תחת סמית' לאורך השנים ועזרו לו לנצח 879 משחקים, להגיע ל-11 פיינל פורים ולזכות בשתי אליפויות. במכתב הופיעה בקשתו של סמית', להעביר צ'ק על סך 200 דולר לכל אחד מאותם שחקנים לצד הבקשה: "צאו לארוחת ערב טובה ותבלו בה, על חשבונו של המאמן דין סמית'".

אל המכתב צורף צ'ק וברידלאב אישר שכל הסיפור הוא אמיתי. נוסח המכתב:

"___ (שם השחקן) היקר,

כפי שאתה בוודאי יודע, המאמן דין סמית' הלך לעולמו בשביעי בפברואר 2015. כנאמן מטעם סמית', שממלא את צוואתו, אני אחראי למלא אחר הוראותיו ולהעביר סכום כסף סמלי לכל שחקן שהוא אי פעם אימן במכללה.

כל שחקן היה חשוב ומיוחד עבור קואץ' סמית' וכאשר הוא תיכנן את צוואתו, המאמן רצה להגיע לכל שחקן. הוא ביקש שלאחר מותו, לכל שחקן ישלח צ'ק על סך 200 דולר ועליו המסר 'תהנו מארוחת ערב על חשבון המאמן דין סמית''. מצורף הצ'ק עבור 'ארוחת ערב'. אנא, תיהנו ממנה".

תחת בראון בצפון קרוליינה כיכבו בין היתר מייקל ג'ורדן כמובן וגם לארי בראון, מיץ' קופצ'ק, סם פרקינס, וינס קרטר, אנטואן ג'יימסון, טיילר האנסבורו וג'יימס וורת'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully