וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תיקו 2:2 מאכזב לבני יהודה בבית מול הפועל נצרת עילית

המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה: הזהובים חזרו מפיגור שני שערים, אך הסתפקו בנקודה. משחקים נוספים: בית"ר תל אביב רמלה - הפועל כפר סבא 2:0, הפועל ירושלים - עירוני קרית גת 0:1

שחקן הפועל כפר סבא, איתי טואף. מגד גוזני
כפר סבא עם שלוש נקודות יקרות. טואף/מגד גוזני

המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה בליגה הלאומית נפתח היום (שישי). המוליכה בני יהודה סיימה רק ב-2:2 מול נצרת עילית. הפועל כפר סבא עלתה לפחות זמנית למקום השני בזכות 0:2 בחוץ על בית"ר תל אביב/רמלה. קרית גת החמישית הפסידה 1:0 להפועל ירושלים בבירה.

בני יהודה - הפועל נצרת עילית 2:2

הקבוצה של עופר טלקר הייתה קרובה מאוד להדהים את המוליכה בבלומפילד וכבר הוליכה בשני שערים, אך לא הצליחה לשמור על היתרון ולברוח עוד קצת מהקו האדום. נאור עבודי (27) ומוטי מלכה (50) העלו את האורחת ליתרון כפול, אך אסי בלדוט (56) ודולב חזיזה (84) עם שער מצוין השוו. נצרת עילית עם משחק חמישי בלי הפסד, בני יהודה בפער של תשע נקודות מהפועל כפר סבא השנייה.

שחקני בני יהודה, איציק עזוז, אביעד בורלא, דולב חזיזה, אביב חדד. ברני ארדוב
חזיזה הציל את הזהובים/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל כפר סבא 2:0

במפגש הראשון העונה, תל אביב רמלה שהתעוררה ככל שהזמן חלף, ניצחה 1:2. הפעם לא היו לה תשובות לריף מסיקה, שכבש צמד במחצית הראשונה (19 ו-35) ושלח את הירוקים, עם ניצחון שלישי ברציפות, אל המקום השני, זאת לפחות עד שבני לוד תשלים את משחקה ביום שני הקרוב.

הפועל ירושלים - עירוני קרית גת 0:1

קרית גת קיוותה להעפיל לפחות עד יום שני אל המקום הרביעי בטבלה, אבל לאוראל חורב היו תכניות אחרות ובדקה ה-14 הוא כבש לזכות המארחים את השער היחיד במשחק. ירושלים כנראה תעביר פלייאוף תחתון משועמם, כשהיא רחוקה יחסית ממאבקי הירידה, קרית גת יכולה להתחיל לשכוח מעליית ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully