וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: יהודה רבלס ניצחה 10:20 את תל אביב פיונירס וזכתה באליפות

הליגה סגרה את עונתה השמינית עם גמר דרמטי, צמוד והגנתי במיוחד. יהודה רבלס השיגה עונה מושלמת ובזכות משחק מצוין של דני איסטמן, עצרה את האלופה היוצאת ולקחה ממנה את התואר

גמר ליגת הפוטבול, יהודה רבלס חוגגים. נועם מושקוביץ
הרבלס אלופים/נועם מושקוביץ

ליגת הפוטבול הישראלית סגרה הערב (חמישי) את עונתה השמינית עם הישרא-בול, משחק הגמר הגדול, בו ניצחה יהודה רבלס 10:20 את תל אביב פיונירס וזכתה באליפות. הפיונירס, שזכו בעונה שעברה בתואר, הובילו במשך רוב המחצית הראשונה, אבל המורדים השיגו מהפך וההגנה שלהם, בכיכובו של דני איסטמן, שהבריק שוב בשני צדי הכדור, לא קיבלה אף נקודה במחצית השנייה בדרכה אל התואר. הרבלס סוגרים עונה מושלמת ויחגגו עכשיו כל הקיץ, עד תחילתה של העונה הבאה.

גמר ליגת הפוטבול, יהודה רבלס מול תל אביב פיונירס. נועם מושקוביץ
הגמר היה מרתק/נועם מושקוביץ

הפיונירס פתחו את המשחק היטב, הצליחו להמיר דאון שלישי ובסופו של דרייב הפתיחה עלו ל-0:8. הרבלס ענו מהר עם טאצ'דאון של ארי לוין, שצימק ל-8:6. הרבלס השיגו את הכדור שוב, אבל פרקש מסר לחטיפה והרבע הסתיים ב-6:8 לתל אביב. לאורך הרבע השני בלטו בעיקר שתי ההגנות והקבוצות לא הצליחו להשיג נקודות במשך דקות ארוכות. לפיונירס היה צ'אנס אחרון לפני המחצית והם ניסו כדור ארוך, אבל איסטמן חטף אותו. זה השתלם לרבלס בגדול, כי אחרי ההחזרה המצוינת של איסטמן הם השיגו טאצ'דאון בשנייה האחרונה של המחצית וירדו להפסקה עם יתרון 8:12.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גמר ליגת הפוטבול, יהודה רבלס מול תל אביב פיונירס. נועם מושקוביץ
הרבלס והפיונירס הלכו ראש בראש כל הדרך/נועם מושקוביץ

המחצית השנייה נפתחה עם חטיפה של הפיונירס, אבל הנקודות המשיכו לא להגיע והיתרון נותר אצל הרבלס. בסופו של דבר, הפיונירס השיגו סייפטי אחרי שהגיעו לפרקש באנדזון שלו, גרמו לו לבצע זריקה לא חוקית לכיוון הקרקע והצליחו לצמק ל-12:10. הרבלס הצליחו לחזור מהר לעניינים וגרמו לפאמבל, שהעביר אליהם את הכדור בערך במחצית המגרש. הפיונירס שמרו היטב, קיבלו את הכדור והתקדמו לכיוון האנדזון של הרבלס. הרבע השלישי הסתיים ב-10:12.

הרבע האחרון נפתח עם עוד חטיפה של איסטמן לטובת הרבלס, אבל במסירה הראשונה של הדרייב הבא, פרקש נחטף. הדרמה הגיעה לשיאה ואיסטמן תפס כדור מכריע באנדזון והרבלס הוסיפו המרה מוצלחת כדי לעלות ל-10:20 מבטיח. עדי חכמי ניסה להחזיר את הפיונירס למשחק, אבל איסטמן שוב חטף אותו והמשחק הזה נראה גמור. וזה אכן נגמר, 10:20 בסיום והרבלס אלופים.

נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully