וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע עוקבת אחרי צ'יפריאן מאריקה הרומני

26.3.2015 / 15:09

החלוץ בן ה-29, שכבש בעבר מול מכבי חיפה של אלישע לוי במדי שאלקה, שיחק גם בשחטאר דונייצק ובחטאפה. במועדון ביררו פרטים אצל אובידיו הובאן. אין התקדמות עם אוסטין אג'ידה

one

קשר הפועל באר שבע, אובידיו הובאן, המליץ למועדון להחתים את החלוץ הרומני, צ'יפריאן מאריקה, זאת לאור מעקב שמנהל המועדון אחר השחקן בחודשים האחרונים. מאריקה (29) מוכר לאוהדי מכבי חיפה משום שכבר כבש נגד הקבוצה (אלישע לוי אימן אז את הירוקים) במדי שאלקה בליגה האירופית. בעונה הנוכחית הוא משתייך לסגל של קוניאספור הטורקית, אך מדובר בשם גדול ומוכר מאוד ברומניה, שרשם 70 הופעות בנבחרת, מאז שהיה בן 18. בעבר כיכב בדינמו בוקרשט, שטוטגרט, שחטאר דונייצק, ועבר גם בשאלקה, שם שיתף פעולה עם ראול, שהמליץ לו לאחר מכן לעבור לחטאפה.

מקורב לעסקה סיפר כי "אם מאריקה יגיע לכאן, זה אחד השמות הכי גדולים שנחתו בישראל בשנים האחרונות". ההעברה הגדולה של השחקן הייתה משחטאר דונייצק לשטוטגרט בקיץ 2007, תמורת שבעה מיליון יורו. ככל הידוע, במועדון שוחחו עם הובאן בשבועות האחרונים.

צ'יפריאן מאריקה שחקן שאלקה כובש שער. קובי אליהו
צ'יפריאן מאריקה כובש בקרית אליעזר/קובי אליהו

שחקני הפועל באר שבע לא מתאמנים לאור פגרת הנבחרת, ויחדשו את האימונים ביום ראשון, אז גם יחזור הובאן לישראל. עם השוער אוסטין אג'ידה לא נרשמה כל התקדמות, למרות שבמועדון דרשו ממנו להשיב עד תחילת השבוע הנוכחי על ההצעה שקיבל. "בימים הקרובים נושא אג'ידה ייסגר, לכאן או לכאן", אמרו במועדון. הקשר ג'ון אוגו לא שותף בהפסד של נבחרת ניגריה אתמול, 1:0 לאוגנדה. ביום ראשון צפוי לנבחרתו משחק נוסף מול נבחרת דרום אפריקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע יתעייצו איתו. אובידיו הובאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully