וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "אנחנו מרגישים טוב לגבי הסיכויים שלנו מול ריאל"

26.3.2015 / 20:56

מכבי תל אביב נחתה במדריד, הפורוורד מאמין שהמשימה אפשרית: "חייבים להיות מרוכזים ולשחק עם המון אנרגיה". לאסו: "זה מפגש קלאסי, יהיה קשה מאוד" (ו', 22:45, שידור חי בוואלה ספורט)

תאגיד כאן

לאחר שהתעכבה בהמראה במשך שעה, הגיעה הערב (חמישי) מכבי תל אביב למדריד ותערוך את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מול ריאל מדריד (שישי, 22:45, שידור חי בוואלה ספורט). דווין סמית' סובל מכאבים כשגם סופוקוליס שחורצניטיס פצוע, אולם במכבי תל אביב מבהירים כי השניים צפויים לשחק מחר. לשחקני האלופה, שהפסידו לירושלים השבוע, הובהר כי הם "חייבים להיות מרוכזים בהגנה ולהאט את המשחק של ריאל". במכבי רוצים להבטיח את העלייה, ומאמינים כי למרות היריבה הקשה - ניצחון חוץ הוא אפשרי.

בריאן רנדל אמר לקראת המפגש: "יש לנו משימה לא קלה. לנצח משחק חוץ מול ריאל מדריד ידרוש מאיתנו לא מעט מאמץ, ובשביל לבצע זאת אנו חייבים להיות מרוכזים ולשחק עם המון אנרגיה. אני גם מאמין שריאל תגיע למשחק הזה עם מוטיבציה גבוהה, בגלל שהם הפסידו למכבי בגמר בעונה שעברה וגם הפסידו לנו בבית העונה. אנו מצפים למשחק ומרגישים טוב לגבי הסיכויים שלנו מול מדריד".

המאמן גיא גודס דיבר רגע לפני ההמראה: "צפוי משחק מאוד קשה במדריד. אנחנו ממשיכים את המאבק להיכנס לשמונה הגדולות ובאים לתת את המקסימום כדי לנסות ולנצח. ריאל מדריד מגיעה אחרי שני הפסדים ומן הסתם רמת העירנות שלנו ושלה גבוהה. אנחנו מגיעים למשחק אחרי ההפסד להפועל ירושלים ויש לנו דברים לשפר. אחרי גמר הגביע התחילו הבעיות, יחד עם הפציעה של סילבן לנדסברג והבעיות עם החוק הרוסי, אבל גם במצבים כאלה צריך להשיג את המטרות, שהעיקרית מביניהן היא העפלה לשלב ההצלבה".

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מודע לגודל המשימה, אך מאמין כי היא אפשרית. רנדל/ברני ארדוב

גודס דיבר על מצבה של ריאל: "היא לא במשבר, התקשורת אוהבת לנסח את זה כך אם לקבוצה יש שני הפסדים. קורה שמפסידים תוך כדי העונה. כולם מודעים להבדלים בין שתי הקבוצות, אבל יש ימים שהכל הולך לך, ואנחנו מקווים להיות ביום כזה. בשביל זה נצטרך לבוא נכון טקטית ולבצע פעולות בצורה נכונה. אסור לנו לספוג כמות נקודות כמו שספגנו נגד הפועל ירושלים".

לסיום, התייחס המאמן לפורמט בליגה בישראל: "אמרתי גם שכיהנתי כמאמן הפועל ירושלים שהדבר הכי טוב לכדורסל הישראלי הוא שיטת סדרות. פיינל פור מוציא את כל העוקץ של העניין. ראינו בשנים האחרונות שסדרות זה מעניין וגם הגמר צריך להיות סדרה, של חמישה או שבעה משחקים. זה טוב לקהל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ריאל מדריד יואניס בורוסיס. GettyImages
ריאל מדריד אחרי שני הפסדים רצופים. יואניס בורוסיס/GettyImages

ריאל מדריד אמנם אחת הקבוצות המאיימות, אולם בתקופה האחרונה היא נמצאת בסוג של משבר. לפני כשבוע הופתעה על ידי מורסיה בליגה הספרדית, ובמחזור היורוליג הקודם הובסה 85:69 על ידי פנאתינייקוס, ולמעשה החזירה לתמונת המאבק על המקום הראשון בבית ה' גם את ברצלונה, שדולקת בעקבותיה. במשחק הראשון בין הקבוצות, כזכור, הפסידו הבלאנקוס 90:86 בתל אביב.

"זה הולך להיות עוד משחק קשה בבית הזה", אמר המאמן פאבלו לאסו. "אנחנו במצב טוב, אבל ניפגש עם קבוצה מצוינת. זהו מפגש קלאסי ביורוליג, ואם ננצח, נשפר את סיכויינו להשיג יתרון ביתיות בהצלבה. סופו הוא קריטי למכבי, אבל יש לה הרבה שחקנים איכותיים אחרים שיודעים לשחק אחד-על-אחד. אנחנו יודעים מה הם יכולים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully