וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות לא אישר הפחתת העונש לבית"ר, בית הדין העליון יכריע

26.3.2015 / 9:33

בין הדין העליון המליץ על הפחתת עונש הרדיוס למשחק אחד בהסכמת הצדדים אך ניר רשף סירב וההחלטה חוזרת לבית הדין. הקבוצה ערכה ערב גיבוש, טביב יקבל החלטות לגבי עתיד הקבוצה אחרי פסח

one

בבית"ר ירושלים לא אהבו את ההחלטת תובע ההתאחדות, שלא להסכים להצעת בית הדין העליון להפחית את עונש הרדיוס של בית"ר ירושלים משני משחקים בפועל למשחק אחד. בית הדין המליץ להפחית את העונש בתנאי שתהיה הסכמה משותפת של הצדדים אך כאמור, למרות הסכמת בית"ר תובע ההתאחדות החליט שלא לקבל את ההמלצה וההכרעה חוזרת לבית הדין העליון שיתכנס שוב בכדי לקבל החלטה.

בבית"ר תהו מדוע התובע סירב להמלצת בית הדין, שהרי בדיון הראשון המלצתו הייתה על קנס בלבד. בבית"ר ימתינו להכרעת בית הדין כאשר אם העונש לא יופחת האפשרות היחידה של בית"ר תהיה לפנות לבית משפט מחוזי.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
בבית"ר תהו מדוע התובע סירב להמלצת בית הדין. טביב/יוסי ציפקיס

אנשי המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים ערכו אמש ערב גיבוש במלון רמדה בנתניה. מרבית הנוכחים הגיעו עם בנות זוגם ונשארו ללון במלון. בסוף השבוע יזכו שחקני הקבוצה לחופש ויחזרו להתאמן ביום שני הקרוב. בבית"ר מודעים למוטיבציה הגבוהה במכבי חיפה והעובדה כי מדובר אולי בסיכוי האחרון שלה להישאר בהתמודדות על המקום הרביעי.

הבעלים של הקבוצה אלי טביב יישאר בארצות הברית במהלך הפסח כאשר בימים הקרובים יצטרפו אליו אשתו ובנו. לאחר הפסח יחזור הבעלים בארץ ויקבל החלטות בנוגע לעתיד הקבוצה. רק לאחר שטביב יקבל החלטה סופית על הישארותו יחלו במועדון בפעולות הנוגעות להכנות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully