וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה במכבי ת"א: הפערים בין גולדהאר וקרויף מצטמצמים

26.3.2015 / 0:11

בעלי האלופה חתם ביקור מוצלח בישראל, במהלכו התרשם מאוד לטובה מהניהול הכלכלי והמקצועי. גורם: "אם לא תהיה לג'ורדי הצעה של הרגע האחרון, הוא צפוי להישאר". אבי נמני כבש במשחק ראווה

one

שביעות רצון גדולה אצל מיטש גולדהאר מהביקור האחרון שלו בישראל. כזכור, בעלי מכבי תל אביב נחת בארץ לפני שבוע אחרי היעדרות בת חמישה חודשים ושהה בישראל עד אחרי המשחק מול מכבי חיפה, כשביום ראשון בלילה המריא במטוסו הפרטי בחזרה לקנדה. במכבי תל אביב מספרים כי גולדהאר היה מאוד מרוצה מהביקור בארץ, וסיים בתחושה הכי טובה שיכולה להיות עם הניצחון הדרמטי על הירוקים.

לדברי גורמים במועדון, הבעלים התרשם מאוד מהאופן שבו המועדון מנוהל, גם במישור הכלכלי וגם בזה המקצועי. המעבר, מבחינתו, מתקופת ג'ק אנגלידיס לזו של מרטין ביין, היה חלק ומכבי ממשיכה להתקדם בקצב שהוא היה רוצה.

גורם במכבי תל אביב העריך בשיחה עם וואלה ספורט כי התחושה במועדון היא שג'ורדי קרויף ימשיך בשורות האלופה לעונה נוספת. "עדיין אין סיכום, אבל הפערים מצטמצמים", אמר אותו גורם. "מיטש מרוצה ממה שעשה כאן ג'ורדי ונראה שאם לא תהיה הצעה של הרגע האחרון, הצדדים צפויים להישאר יחד לחוזה חדש".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוד מרוצה ממה שראה בביקורו האחרון. גולדהאר/ברני ארדוב

באירוע חגיגי לכבוד מחזיקי מנויי הפלטינום של המועדון, נפגשו הערב (רביעי) אנשי הצוות המקצועי של מכבי תל אביב למשחק ראווה מול מחזיקי המנויים במשחק שנערך במתחם האימונים בקרית שלום, והסתיים ב-1:4 לאנשי הצוות המקצועי. משחק הראווה, שנערך לראשונה בעונה שעברה, סיפק הזדמנות למחזיקי הפלטינום המסורים להתחכך עם הצוות המקצועי. לפני ואחרי המשחק, נהנו מחזיקי הפלטינום מאירוח במתחם ה-VIP, שם נכחו גם שחקניה של הקבוצה הבוגרת דוגמאת עדן בן בסט, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' וקרלוס גרסיה.

בשנה שעברה סיפקו פאולו סוזה והצוות המקצועי שלו ניצחון מוחץ על קבוצת ה"פלטינום" בראשות בני טבק, שגם הערב הדריך את האוהדים שנהפכו לשחקנים. מולם, תחת הדרכתו של קובי אלפסי, הגיעה נבחרת מרשימה לא פחות שכללה דמויות מפתח בצוות המקצועי של מכבי כמו המאמן פאקו אייסטרן, שורה אובארוב ועוד.

המשחק שיצא לדרך,לא לפני הכרזת שמות השחקנים על ידי הכרוז שי סידי, קיבל טוויסט משמעותי כשאת הסגל של הצוות המקצועי חיזק באופן מפתיע כוכב העבר אבי נמני. עמיר תורג'מן בישל למרטין ביין את השער הראשון, ומיד אחר כך המשיך את השיתוף פעולה הפורה עם המנכ"ל שבישל לחלוץ העבר שער בחצי מספרת שהזכירה את הימים הטובים. את הגול השלישי כבש דובר הקבוצה עופר רונן, וברביעי התכבד אבי נמני. מרטין ביין, אגב, מתח את שריר התאומים במהלך המשחק ונפצע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין בכושר. נמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully