וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: יון צ'ונג הדרום קוריאני בן ה-18 עלה לסיבוב השני

המדורג 121 בעולם רשם את הניצחון הראשון שלו בסבב ה-ATP עם 0:6, 6:4, 4:6 על המדורג 50 בעולם. יפגוש בסיבוב הבא את תומאש ברדיך. ניקולה ואידיסובה עם ניצחון ראשון מאז הקאמבק

יון צ'ונג טניסאי דרום קוריאני. GettyImages
ניצחון גדול. צ'ונג/GettyImages

טורניר המאסטרס 1,000 במיאמי יצא היום (רביעי) לדרך עם הפתעה אחת גדולה. יון צ'ונג הדרום קוריאני בן ה-18, המדורג במקום ה-121 בעולם, ניצח 0:6, 6:4, 4:6 את מרסל גרנויירס הספרדי המנוסה המדורג 50. עבור צ'ונג זהו הניצחון הראשון בסבב ה-ATP בקריירה, והוא ישחק בסיבוב השני מול לא אחר מאשר תומאש ברדיך, המדורג תשיעי בעולם.

הדרום קוריאני בן ה-18 נזקק לשעתיים ו-13 דקות על מנת להשלים את העבודה מול גרנויירס ולרשום את הניצחון הראשון שלו אי פעם בסבב. צ'ונג נחשב כבר הרבה זמן לכישרון גדול ועושה חיל בצ'לנג'רים, כשהוא כבר מחזיק בשני תארים על שמו, בבנגקוק בשנה שעברה ובברני השנה.

עוד תוצאה מרגשת שהושגה הערב מגיעה דווקא מכיוונה של ניקול ואידיסובה. הצ'כית בת ה-25, שדורגה בשיאה במקום השביעי בעולם, השיגה את הניצחון הראשון שלה בסבב ה-WTA מאז התקמבקה עם 1:6, 6:7 (4) על טימאה באבוש ההונגרייה, המדורגת 87 בעולם. בסיבוב השני מחכה לוואידיסובה משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של סימונה האלפ, אלופת אינדיאן וולס המדורגת שלישית בעולם.

ויקטוריה אזרנקה, שבשל הדירוג הנמוך שלה (36 בעולם) לא זכתה לכרטיס לסיבוב השני, עשתה את שלה בצורה די מרשימה כדי לעלות לשם בכוחות עצמה. הבלארוסית, זוכת שתי אליפויות אוסטרליה הפתוחה, הביסה 1:6, 3:6 את סילביה סולר אספינוסה (67).

ניקול ואידיסובה טניסאית צ'כית. GettyImages
ניצחון ראשון בסבב מאז הקאמבק. ואידיסובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully