וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב: נחרים את הפיינל פור אם יוחזר

25.3.2015 / 21:47

אוהדי האלופה מאיימים לנקוט בצעדים נגד המנהלת ונציגי הקבוצות אם אלה יכריעו ביום ראשון שהאליפות בכדורסל הישראלי תוכרע בשיטה הקודמת, ולא בשני משחקי גמר בשיטת בית-חוץ כפי שיש כיום

תאגיד כאן

ביום ראשון הקרוב יכריעו מנהלת ליגת העל ונציגי הקבוצות האם האליפות בכדורסל הישראלי תוכרע בשיטת פיינל פור כפי שהיה בעבר, ולא בשני משחקי גמר בשיטת בית-חוץ כפי שיש כיום, וארגוני האוהדים של מכבי תל אביב החליטו לנקוט בפעולה כדי למנוע חזרה לימי הפיינל פור. ארגוני האוהדים של האלופה הודיעו הערב (רביעי) כי בכוונתם להחרים את אירועי הפיינל פור הישראלי, אם יוחלט על חזרה לשיטת הכרעה זו.

"בפעם הקודמת סחפנו אחרינו אוהדים רבים, ביניהם אוהדי קבוצות אחרות, שהסכימו שאליפות היא אינה גביע, ולא ניתן להכריע אותה במשחק בודד", נאמר בהודעה שפרסמו נציגי האוהדים. "אירועי הפיינל פור באותה עונה לא היו אטרקטיביים עבור אוהדי הכדורסל שהצביעו ברגליים ולא רכשו כרטיסים. המנהלת נלחצה וביצעה מניפולציות רבות כדי להסתיר את הפגיעה, ביניהן חלוקת מספר רב של הזמנות לעמותות ולקבוצות. אם יוחלט לשוב לשיטה קלוקלת זאת, ננקוט בצעדי מחאה לאורך כל העונה, כשהשיא יהיה החרמת הפיינל פור ופגיעה באטרקטיביות האירוע ובהכנסות המנהלת ממנו". בתחילת עונת 2011/12 יצאו האוהדים למחאה במטרה לשנות את השיטה מהכרעת זהות האלופה במשחק בודד, לסדרות. שיאו של המהלך היה החרמת המשחקים והפקת אירוע אלטרנטיבי ב"בית דני", אליו הגיעו גם אנשי ושחקני הקבוצה עם צלחת האליפות וחגגו עם האוהדים.

אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב מתנגדים בתוקף לפיינל פור בישראל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully