וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווילם 2 מעוניינת לנצל את האופציה על בן שהר

בהולנד מדווחים שכושרו הטוב של החלוץ הישראלי שכנע את ראשי המועדון לנסות להשאירו. אחרי שהצטיין בשבת, אמר: "אני רוצה להישאר כאן". מאמנו הגיע ארצה כדי לצפות במשחק נגד ויילס

אחרי שהחליף שלל קבוצות בשנים האחרונות, נראה שבן שהר סוף סוף מצא בית. בתקשורת ההולנדית מפרסמים הערב (רביעי) כי ווילם 2 מעוניינת לנצל את האופציה על חוזהו של חלוץ נבחרת ישראל לאור יכולתו הטובה בתקופה האחרונה, ולהשאירו במועדון. שהר כבש העונה שישה שערים - שיא עבורו באירופה.

אחרי שהצטיין בניצחון 1:2 על דורטרכט בשבת, אמר שהר: "אני שמח שהערב שלי הגיע, אני שמח לשחק בהולנד ומעדיף להישאר בווילם 2, גם בשל ההתקדמות שאנחנו עוברים העונה. האם אוכל להישאר פה לתקופה ארוכה יותר? את זה המועדון יחליט". אגב, מאמנו של החלוץ, יורחן סטרפל, הגיע לישראל כדי לצפות במשחק של נבחרת ישראל מול ויילס בשבת. שהר אמור להתחיל אותו על הספסל.

כידוע, ווילם 2 היא הקבוצה ה-11 בקריירה של שהר. הוא החל בצ'לסי וממנה הושאל לקווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות' ודה חראפשחאפ. לאחר מכן עבר לאספניול ומשם הושאל להפועל תל אביב ואוקזר. משם הגיע להרטה ברלין וממנה הושאל לארמניה בילפלד.

בן שהר, שחקן וילם 2. אתר יצרן
מצא בית. שהר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully