וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ראר הוייה יגיע לישראל לאירוע הוקרה למאמנים

מאמן נבחרת צרפת לשעבר יגיע לארץ במסגרת אירוע הוקרה שנערך ביוזמת מכון וינגייט, ויצפה במשחקיה של הנבחרת מול ויילס ובלגיה. בסגרת האירוע יערך תיעוד מחודש של נבחרת ישראל מ-1970

ז'ראר הוייה מאמן אסטון וילה. Michael Regan, GettyImages
הוייה בתחנה האחרונה שלו בקריירת האימון: באסטון וילה/GettyImages, Michael Regan

מאמן נבחרת צרפת לשעבר, ז'ראר הוייה, ינחת בעוד יומיים בישראל על מנת להשתתף באירוע הוקרה למאמני כדורגל בישראל שנערך ביוזמת מכון וינגייט ואיגוד מאמני הכדורגל בישראל. במהלך שהותו בישראל, יצפה הוייה בשני משחקי הנבחרת נגד ויילס ובלגיה. כידוע, הוייה אימן בין השאר את הטריקולור, וכן את ליברפול, פריס סן ז'רמן וליון. כיום הוא מכהן בתפקידים בכירים בפיפ"א.

לאירוע ההוקרה במכון וינגייט שיתקיים ב-29 במרץ בהשתתפות הוייה צפויים להגיע עשרות מאמני כדורגל בכירים מישראל, ביניהם מוטל'ה שפיגלר שסייע בהבאת הוייה לארץ, זאב זלצר, דרור קשטן, שייע פייגנבוים, שלמה שרף, סילבי ז'אן ושחקני נבחרת ישראל של מקסיקו 70, שם הם צפויים להתכנס לתיעוד מחודש של הנבחרת כ-45 שנה אחרי שעשו היסטוריה עם ההעפלה היחידה של ישראל למונדיאל.

אמוץ בכר, מנכ"ל מכון וינגייט, אמר לקראת אירוע ההוקרה: "ענף הכדורגל הינו ענף הספורט הפופולארי ביותר בעולם ומן הראוי שמדינת ישראל, שהוציאה בשנים האחרונות לא מעט ליגיונרים לקבוצות בכירות באירופה, תזכה להעפיל לטורנירים בינלאומיים מובילים. ב-50 שנות קיום ועשייה של ביה"ס למאמנים של מכון וינגייט, הכשיר ביה"ס רבים מן המאמנים המובילים שיש לישראל להציע בענף הכדורגל. מכון וינגייט ימשיך באותה דרך שנהג בעבר להעניק את מיטב משאביו להכשרת המאמנים בכל ענפי הספורט ההישגי שקיימים בישראל, זאת במטרה להביא הישגים למדינת ישראל, הן במדליות והן בתוצאות כגון העפלה לטורנירים בינלאומיים. מאמנים מצוינים יוצרים שחקנים מצוינים שיוצרים תוצאות מצוינות, וזו הדרך בה אנו רואים את תהליך הכשרת המאמן במכון וינגייט".

רוני שניידר, יושב ראש איגוד מאמני הכדורגל בישראל, התייחס להגעתו של הוייה לארץ: "להיות מאמן כדורגל זה אחד התפקידים הכי לא מתגמלים שיש בספורט ההישגי בעולם. יום אחד אתה אהוד על אלפי אוהדים ויום למחרת אתה יכול למצוא עצמך תחת מטר תגובות קשות מצד אוהדים ומצד כלי התקשורת, כל זאת בזמן שהמאמן נתון תחת לחץ אדיר בו הוא מחויב להמשיך ולהצעיד את הקבוצה שלו לתוצאות הכי טובות שניתן. מבחינתי ז'ראר הוייה מהווה מודל לחיקוי, כאדם וכמאמן שתחת כל אותם לחצים המשיך לאמן ולהביא הישגים מדהימים בכל קבוצה אותה לקח תחת ידיו בליגות הקשות ביותר שקיימות בכדורגל העולמי. אני שמח מאוד שהצלחנו להביא אדם כמוהו בעל הישגים כה רבים, להגיע ולהשתתף באירוע בו מוקירים את הישגי הכדורגל הישראלי והישגי המאמנים הישראלים בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully