וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "באיירן מינכן תנסה להחתים את קווין דה בראונה בקיץ הקרוב"

הכוכב הבלגי, שהגיע לפני כשנה לוולפסבורג מצ'לסי וכבר הספיק לכבוש תשעה שערי ליגה ולבשל 16 נוספים, מבוקש על ידי הבווארים, שיצטרכו להיפרד מ-55 מיליון יורו אם ירצו לזכות בשירותיו

קווין דה ברוין שחקן וולפסבורג. Stuart Franklin, GettyImages
יעבור לאלופת גרמניה? קווין דה בראונה/GettyImages, Stuart Franklin

וולפסבורג רכשה את הקשר הבלגי, קווין דה בראונה, מצ'לסי בחלון ההעברות של ינואר אשתקד תמורת 22 מיליון יורו. דה ברוין, שיגיע עם נבחרתו לישראל בימים הקרובים, לא מצא את מקומו בלונדון אך אצל הזאבים הוא עושה חיל. תשעה שערי ליגה ו-16 בישולים יש לו עד עתה, והוא נחשב לאחד השחקנים הבולטים בליגה הגרמנית העונה, מה שכמובן, מושך את תשומת ליבה של אלופת המדינה, באיירן מינכן. על פי דיווח ב'בילד', הבווארים ינסו להחתים את דה דה בראונה כבר בקיץ הקרוב, כשמחירו צפוי לעמוד על כ-55 מיליון יורו. בבאיירן מינכן מאמינים שדה ברוין יכול למלא בעתיד את מקומו של אריאן רובן או של פרנק ריברי.

הקשר הבלגי בן ה-23 סיים את העונה שעברה עם שלושה שערים ב-16 הופעות במדי הזאבים, אליהם הגיע בינואר. בצ'לסי במהלך אותה עונה הוא רשם שלושה משחקים בלבד. העונה, יחד עם באס דוסט, הוא סוחב את וולפסבורג לעונה יוצאת מן הכלל כשהיא נמצאת במקום השני עם עשר נקודות פחות מבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully