וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו: "ברור שאני צריך לחפש מקום שבו אני אוכל לשחק"

החלוץ הקולומביאני של מנצ'סטר יונייטד סיפק רמז עבה לגבי רצונו לעזוב בסוף העונה, אבל הדגיש: "אני צריך לנצל את הזמן שואן חאל נותן לי לשחק. נותרו עוד שמונה משחקים והכול יכול לקרות"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד רדאמל פלקאו. GettyImages
"אני ממוקד כולי במועדון". רדאמל פלקאו/GettyImages

רדאמל פלקאו שולח מסר ברור לראשי מנצ'סטר יונייטד ורומז שצריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שהוא יישאר במועדון בעונה הבאה. בראיון שנערך עימו בקולומביה לתחנת רדיו "קראקול", פלקאו התייחס לעתידו בעקבות העובדה שמעמדו ביונייטד רחוק להיות מכפי שציפה. כידוע, פלקאו הגיע כמושאל ממונאקו, אבל נראה שגמלה בליבו ההחלטה שלא להישאר גם אם יקבל הצעה לחוזה.

"כשהעונה תסתיים, כמובן שאני אשב, אנתח דברים ואחליט לגבי מה שהכי טוב עבורי", אמר פלקאו. "כמובן שאני צריך למצוא מקום שבו תהיה לי המשכיות ושאוכל לשחק שם. אני ממוקד כולי במועדון. נותרו עוד שמונה משחקים והכול יכול לקרות".

בכל מקרה, פלקאו נשאר מרוסן באשר לדברים שאמר על לואי ואן חאל, וציין: "הוא צריך לקבל החלטות כמו כל מאמן. בלי קשר לשאלה אם זה מוצא חן בעיני או לא, אני מנסה לנהוג בדרך הכי טובה שאפשר, להיות מקצוען בכל שלב ולנצל את הזמן שהוא נותן לי לשחק. זה הכול. אני יודע שיש הרבה דיבורים, אבל אני מנסה להרחיק את עצמי מזה. אנשים מדברים, אבל אני בסדר ומרגיש טוב. אני פשוט צריך לשחק. אני לא צריך להדאיג את עצמי, אני צריך להיות מוכן לנצל את ההזדמנות כשהיא תגיע. אני שמח במועדון ומאיך שהאוהדים והחברים שלי לקבוצה מתייחסים אליי. אני אמשיך להיאבק עד סוף העונה במנצ'סטר יונייטד".

ליונייטד יש אופציה לרכוש את פלקאו, שהגיע כמושאל תמורת שישה מיליון ליש"ט, תמורת 43.5 מיליון ליש"ט, אבל העונה הוא לא סיפק את הסחורה בהזדמנויות המעטות שהוא קיבל. בסך הכול הקולומביאני היה שותף ב-19 משחקים בכל המסגרות, והבקיע רק ארבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully