וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "משחקי הפלייאוף נוסח הערוץ הראשון: מכבי, מכבי מכבי"

25.3.2015 / 9:17

נשיאת הפועל באר שבע תקפה על בחירות המשחקים המרכזיים: "יש עוד אוהדי כדורגל במדינה. עד המחזור ה-30 מכבי תשודר 18 פעמים, באר שבע וקרית שמונה שש. ערוץ ממלכתי? של כולם?"

one

בהפועל באר שבע מלינים על ההחלטה שלא לחלק את שידורי המשחק המרכזי בין מספר קבוצות. בלוח המשחקים שפרסמה אתמול (שלישי) מנהלת הליגה נקבע כי המשחק המרכזי בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע ישודר, ובשבוע שאחרי יועבר המפגש בין קרית שמונה למכבי תל אביב. במחזור ה-30 ישודר המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים.

הדבר לא נעלם מעיניה של נשיאת המועדון אלונה ברקת, שתקפה את ההחלטה לשדר יותר משחקים של מכבי תל אביב העונה, ופחות של הפועל באר שבע. ברקת צייצה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה: "משחקי פלייאוף נוסח הערוץ הראשון עד כה: מכבי תל אביב, מכבי תל אביב, מכבי תל אביב, מכבי תל אביב. היי, יש עוד אוהדי כדורגל במדינה". בהמשך הוסיפה ברקת: "עד המחזור ה-30 מכבי תל אביב תשודר 18 פעמים, מכבי חיפה תשע, הפועל ובית"ר שבע פעמים, באר שבע וקרית שמונה שש. ערוץ ממלכתי? של כולם?".

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עוקצת. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

בבאר שבע מתאמנים כעת ללא שחקני הנבחרות, ביניהם אליניב ברדה ומאור בוזגלו ששייכים לסגל הנבחרת הבוגרת. במועדון הופתעו מאי זימונם של בן ביטון ואופיר דוידזאדה, ומאוכזבים מכך מאוד. הקשר ג'ון אוגו נסע להכנות שעורכת נבחרתו לקראת משחק הידידות שייערך הערב מול אוגנדה, וביום ראשון מול דרום אפריקה. השוער אוסטין אג'ידה לא זומן לסגל של ניגריה, אבל קיבל אישור לצאת לחופשת מולדת. גם הקשר אובידיו הובאן קיבל אישור לטוס לרומניה. טומיסלב פאיוביץ' ו-וויליאם סוארס נשארו בישראל ומתאמנים עם הקבוצה, שתגביר את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מיד לאחר שובם של שחקני הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully