וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה החתימה את אנתוני גודס

25.3.2015 / 12:50

כפי שפורסם הבוקר בוואלה ספורט, הגארד האמריקאי (27, 1.91) עובר מגלבוע/גליל וחוזר לקבוצה שבה שיחק לחודש בעונה שעברה. ההחלטה הגיעה לאחר שהוא לא שותף בשבועות האחרונים

one

עירוני נס ציונה והפועל גלבוע/גליל סיכמו על מעברו של אנתוני גודס מגן נר לקבוצה הכתומה. הבוקר פורסם בוואלה ספורט על המגעים המתקדמים בין שני הצדדים. בנס ציונה ניסו מזה זמן רב לצרף שחקן בעמדה מספר 2-3, ואחרי שבמשחק ביום ראשון נפצע הסנטר המצטיין קרייג סמית' לשלושה עד ארבעה שבועות, החליטו בקבוצה להגביר את המאמצים. גודס לא התלבש בשבועות האחרונים במדים האדומים, ובגלבוע, שם עדיין מאמינים כי ניתן להשאיר את הקבוצה בליגה, חששו כי הסיטואציה תפגע בסופו של דבר בחדר ההלבשה. שתי הקבוצות התגברו על הפערים הכספיים שנוצרו בין הצדדים, ובסופו של דבר הוכרע שגודס יגיע לנס ציונה.

אנתוני גודס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
אפשרות לחיזוק מעניין עבור הכתומים. אנתוני גודס/ברני ארדוב

גודס (27, 1.91) הצטרף לגלבוע/גליל במהלך העונה אחרי שפתח את העונה בגרמניה, וב-12 משחקים רשם 10.9 נקודות ו-2.8 ריבאונדים. משחקו הטוב ביותר הגיע דווקא בבכורה שלו בקבוצה, כשקלע 16 נקודות בניצחון על מכבי אשדוד. הגארד, בוגר מכללת סטנפורד, הגיע לישראל בעונת 2012/13 להפועל תל אביב של ארז אדלשטיין, והיה חלק מהריצה הנהדרת שלה לפלייאוף. בעונה שלאחר מכן חתם בהפועל חולון, אך לא הסתדר תחת ליאור ליובין, וחתם על חוזה לחודש בנס ציונה במקומו של טיילר האניקאט הפצוע. בחמישה משחקים במושבה רשם 17.4 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים בממוצע.

הקבוצה של נדב זילברשטיין נמצאת בתקופה רעה מאוד עם שמונה הפסדים בתשעת המחזורים האחרונים, הפסדים שהורידו אותה עד למקום השמיני, עם אותו מספר נקודות כמו הקבוצות שנמצאות מהמקום השישי עד התשיעי. נס ציונה תארח במחזור הקרוב את מכבי חיפה.

עדכון ראשון: 9:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully