וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן ירה: "הגישה של אלירן עטר מנוגדת לרוח הנבחרת"

24.3.2015 / 18:24

מאמן נבחרת ישראל ערך מסע"ת לקראת ויילס והגיב להאשמות של עטר: "הוא אמר לי 'זומנתי רק כי ורמוט פצוע, כשכבשתי 22 שערים במכבי ת"א לא ספרת אותי'". בן חיים עורך אימון ריצה בלבד, בן שהר סובל מדלקת בגיד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל הולכת ומשלימה את הכנותיה לקראת צמד המשחקים הגורלי במסגרת מוקדמות יורו 2016 מול ויילס בשבת ובלגיה שלושה ימים לאחר מכן. כזכור, ישראל ניצחה את שלושת משחקיה עד כה בקמפיין מול קפריסין, אנדורה ובוסניה ותוצאות טובות מול היריבות הישירות שלה על ההעפלה ליורו, יקרבו אותה מאוד להעפלה היסטורית לטורניר בצרפת. הערב (שלישי) ערך אלי גוטמן מאמן הנבחרת מסיבת עיתונאים מרתקת שבה הוא התייחס בעיקר לפרשת אלירן עטר, חלוץ מכבי חיפה שנופה מהסגל ברגע האחרון ויצא בהאשמות קשות נגד גוטמן והנבחרת.

למה לגוטמן יש כבר הרכב מוכן בראש למשחק מול בלגיה

עטר: "כנראה ששחקנים דומיננטיים כמוני לא מתאימים לגוטמן"

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אמור לפתוח מאחורי דמארי. זהבי/יוסי ציפקיס

אחרי מסיבת העיתונאים הסוערת, הנבחרת החלה להתאמן. הבלם טל בן חיים עורך אימון ריצה בלבד, ובנבחרת אומרים שהם אופטימיים באשר לכשירותו לקראת המשחק. גם בן שהר לא כשיר לחלוטין, וסובל מדלקת בגיד. החלוץ סובל מרגישות בברך ומטופל בכדורים. למרות זאת, בנבחרת מעריכים שהשניים יהיו כשירים בכל זאת.

כפי הנראה כרגע, אופיר מרציאנו יפתח בין הקורות. מאחור יוצבו אוראל דגני, איתן טיבי, טל בן חיים שכאמור סובל מכאבי ומנסים להכשירו ועומרי בן הרוש בעמדת המגן השמאלי. בקישור ייני יפתח לצד ביברס נאתכו בקישור האחורי, ליאור רפאלוב יפתח בוודאות, כשבעמדת הקשר הקיצוני הנוסף מיועדת בשלב זה לטל בן חיים. ערן זהבי יפתח מאחורי עומר דמארי.

גוטמן הקרין לשחקנים את המשחק בין בלגיה לויילס (0:0) ואמר להם: "בואו נשמור על המומנטום". באסיפה כלל לא התייחס לפרשת עטר. כמו כן, במהלך האימון הוענק לבירם כיאל מגן הוקרה לציון 25 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. יוסי ציפקיס
צמד משחקים חשוב מאוד לפניו. אלי גוטמן/יוסי ציפקיס

עוד קודם לכן גוטמן שפך אור על פרשת אלירן עטר והדליף את תוכן השיחה בינו לבין החלוץ: "נושא עטר מבחינתנו לא משפיע, מבחינתנו לא יהווה שום תירוץ ולא פוגע כהוא זה בהכנות לקראת ויילס. זימנתי את אלירן עטר אחרי היכולת שהוא הציג בדרבי. הזימון היה מקצועי בלבד. השחקן הגיע למתחם האימונים של הנבחרת, זימנתי אותו לשיחה אישית כמו שאני עושה עם כל שחקן חדש שמגיע לנבחרת. פרגנתי לו ואמרתי לו שהוא התבגר במכבי חיפה. הוא רצה לשאול אותי שאלה אחת, ציפיתי שהוא יגיד שהוא שמח על הזימון, אך במקום זה הוא אמר 'גם שהבקעתי 22 שערים במכבי תל אביב לא זימנת אותי'. הוא אמר גם שזימנתי אותו רק כי גילי ורמוט פצוע. מאותו רגע החלטתי שאני לא מזמן אותו. אתם יודעים שאני לא הדלפתי, העניין הוא הגישה של השחקן, גישה בדיוק הפוכה ממה שמייצגת היום גישה של שחקנים ששיחקו כבר שלושה משחקים ומייצגים את הנבחרת בכבוד. אלו הדברים ויותר מזה אני לא מוכן להתייחס".

על תגובתה של מכבי חיפה לפרשה: "מכבי חיפה הוא מועדון גדול בכדורגל הישראלי, מכבי חיפה משתפת פעולה עם הכדורגל הישראלי לאורך כל השנים. מחר אנחנו מקיימים שני אימונים בכפר גלים, אני בקשר ישיר עם הבעלים, ועם הרבה מאוד אנשים במכבי חיפה. לי אסור להתעסק במכבי חיפה. אלירן עטר שגה, אבל הם הוא יידע להתנצל ולהבין שנבחרת ישראל היא קודמת לכל וימשיך להציג יכולת כמו שהציג בדרבי, הדלת היא פתוחה. הנבחרת היא לא של גוטמן ולא של אבא שלי".

לשאלה מדוע גוטמן חיכה לזימונים לאחרי המשחק בין מכבי תל אביב מול מכבי חיפה, ענה: "מכיוון שכל כך הרבה שחקנים של הסגל שיחקו במשחק הזה, העדפתי לחכות עם פרסום הזימון. רציתי לראות שכולם יהיו כשירים אחרי המשחק הזה".

אלירן עטר שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עדיין מסעיר את הנבחרת. עטר/ברני ארדוב

על היריבה הבאה של הנבחרת, אמר גוטמן: "ויילס היא יריבה מצוינת שנצטרך להיערך אליה בהתאם. אבל גם לנו יש קבוצה טובה ומגובשת שיכולה להתמודד עם כל יריב". על אייל משומר: "הוא עשה שני משחקים מצוינים מול קפריסין ואנדורה. מצאתי לנכון לזמן אותו לסגל הרחב. הוא נתן לנו הרבה גם שהוא לא שיחק במכבי חיפה. נתתי לו את הגב, אבל לא לקחתי את האחריות לזמן אותו הפעם כי לפעמים אתה מאבד את זה כשאתה לא משחק עשרה משחקים".

המאמן דיבר על הליגיונרים של הסגל ואמר: "ראיתי את שהר כובש, את רפאלוב כובש. נכון שדמארי פחות בכושר כרגע אני אני סומך עליו". על כושרו הפחות טוב של השוער אופיר מרציאנו: "הוא לקח גול בטוח מול קפריסין, וגם בתחילת המשחק מול בוסניה היתה לו הצלה גדולה אחרת היינו מדברים אחרת ואני סומך עליו".

איתי שכטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully