וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "אל תדאגו, הניצחונות האלה עוד יגיעו גם במשחקים המכריעים"

24.3.2015 / 10:22

בעלי הפועל ירושלים מסופק מהניצחון על מכבי תל אביב ומכוון גבוה. הלפרין משבח את בר טימור, בקבוצה מחכים לדיון תומפסון: "נמשיך להשקיע עד שנגיע ליעדים שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שביעות רצון נרשמה בהפועל ירושלים אחרי שגברה אמש (שני) בצורה מרשימה על מכבי תל אביב 77:93. עם זאת, בירושלים רוצים להמשיך במומנטום, וכבר לאחר המשחק הדגיש המאמן דני פרנקו בחדר ההלבשה לשחקנים כי "אנחנו חייבים להשיג ניצחונות בליגה ולהשקיע בכל משחק", כשהוא מזכיר את ההפסד לאשדוד בשבוע שעבר.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רגעי גאווה, בתקווה שלא יהיו אחרונים. אוהדי ירושלים בהיכל/ברני ארדוב

בירושלים לא אהבו את הטענות של ראשי מכבי תל אביב על כך שהקבוצה מתעלה במשחקים לא חשובים. גורם במכבי אמר לוואלה ספורט כי "כשהכסף על השולחן מכבי יודעת להגיע למשחקים", וגם המאמן גיא גודס התבטא בנושא. אורי אלון, מבעלי הקבוצה, הבהיר עוד בתום המשחק שהוא לא מסתפק בניצחון הזה שכתב בפייסבוק שלו: "עוד ניצחון יפה מאוד בתל אביב. אל תדאגו, הניצחונות האלה עוד יגיעו גם במשחקים המכריעים. הכל עניין של זמן - אנחנו בדרך הנכונה". לגבי הצטרפותו של דיון תומפסון כתב אלון: "אנחנו נמשיך להשקיע עד שנגיע ליעדים שלנו".

בר טימור, שזכה ללא מעט מחמאות מחבריו לקבוצה, סיכם את המשחק: "היה לי משחק טוב, אבל אני חושב שכולם שיחקו טוב. אני לא יכול לציין אפילו אחד שלא תרם משהו, עשינו ניצחון מאוד חשוב במגרש מאוד קשה, אבל אנחנו חייבים להתאפס על עצמנו, כי לא יכול להיות שאנחנו מנצחים פה ומפסידים בבית, העליות והירידות האלה לא בריאות לאף אחד". טימור הוסיף: "מתי ננצח את מכבי במשחק חשוב, אתם שואלים? מקווה שעוד העונה, היה לנו מבחן אחד ולא עמדנו בו, אני מקווה שנגיע למבחן השני".

עוד באותו נושא

הכול עוד אפשרי: הפועל ירושלים ומכבי תל אביב הוכיחו שהקרב על האליפות פתוח

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים, טוני גפני, חוגג. ברני ארדוב
אופטימיות להמשך. ירושלים/ברני ארדוב

מי שצפוי להצטרף בימים הקרובים לקבוצה הוא דיון תומפסון, שעל הצטרפותו נחשף בלעדית בוואלה ספורט, טימור התייחס להצטרפותו של הרכש החדש: "יש פה הרבה שחקנים טובים, כל אחד שהגיע לפה יודע שאולי במקום אחר הוא יכול היה לשחק יותר, אבל כל אחד צריך לעשות את הוויתור שלו כדי להיות בכזה מועדון, אני לא חושב שזה ייצור מתחים, הוא שחקן נהדר ואני מצפה שיגיע".

ברייסי רייט התייחס להבדלי הכוחות העונה בין שתי הקבוצות: "שיחקנו כמה פעמים העונה אחת מול השנייה, שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה, שתי הקבוצות משחקות כל פעם בדרך אחרת ובכושר שונה. אבל אני מקווה שנמשיך מכאן ונראה את היכולת שלנו כפי שאנחנו צריכים".

רייט הושעה ממשחק אחד מהפועל ירושלים ואף נקנס. לשאלה לגבי התחושות האישיות שלו לאחר המתיחות בינו ובין הקבוצה, השיב רייט: "כשאני עולה למשחק חשוב לי להיראות טוב על המגרש, אני עושה הפרדה בין הרגשות ובין לעשות את העבודה שלי. אני לא דואג לכך או להשפעה של דברים שהיו. אני משחק המון זמן ויודע לעשות הפרדה".

על ההחתמה של דיון תומפסון אמר רייט: "הוא שיחק בגרמניה ובסין, לא מכיר אותו כל כך טוב, רק עכשיו אני שומע על כך, אני מקווה ורוצה שייתן לנו אנרגיות לקבוצה ויעזור לנו להתקדם במטרות שלנו העונה".

שחקן הפועל ירושלים, בר טימור, חוגג. ברני ארדוב
הלפרין: "כשהוא משחק ככה אז הרבה יותר קל לכולנו, הישראלים הם משמעותיים". טיור/ברני ארדוב

יותם הלפרין סיכם: "באנו מאוד אגרסיביים. פתחנו מצוין שזה סופר חשוב מול מכבי. ניצחנו אותם כבר במשחקים חשובים, אני חושב שהמטרה שלנו היא להשתפר עם הזמן, אנחנו עדיין לא ברמה של מכבי, אנחנו רוצים לבנות את עצמנו כקבוצה שתצליח להיות יציבה מולם, ולא משחק אחד ככה ואחד ככה. נמשיך לעבוד , המשחקים החשובים עוד לפנינו, נצטרך להגיע אליהם מוכנים".

על טימור אמר הלפרין: "כשהוא משחק ככה אז הרבה יותר קל לכולנו, הישראלים הם משמעותיים, ושיש לך תוספת כוח של ישראלי שמשחק ברמה כזאת, אני די בטוח שכל המשחקים יהיו קלים. שרק ימשיך ככה ויעלה קדימה, אני מאוד שמח בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully