וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה סיכם על הארכת חוזהו באתלטיקו מדריד עד 2020

החיזורים מצד מועדני העל באירופה לא הועילו, ובתקשורת הספרדית מדווחים ש"צ'ולו" ימשיך כמאמנה של אלופת ספרד גם אחרי 2017, ויחתום על חוזה שישאיר אותו בוויסנטה קלדרון עד סוף העשור

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
בעל הבית של אתלטיקו מדריד לשנים הבאות. סימאונה/AP

זה זמן מה שדייגו סימאונה נחשב לאחד המאמנים הטובים בעולם, אבל נראה שגם החיזורים מצד מועדוני העל של אירופה לא עושים עליו יותר מדי רושם. 'צ'ולו' סיכם הערב (שני) על הארכת חוזהו באתלטיקו מדריד 2020, ואמור לחתום רשמית על החוזה עד מחר, כך דיווחים בתקשורת הספרדית. אם סימאונה ישלים את חוזהו עד תום, הוא יבלה למעלה מבשמונה שנים כמאמן הקולצ'ונרוס. עוד לא ברור עד כמה גמיש יהיה חוזהו מבחינת סעיפי יציאה.

חוזהו הקודם של סימאונה אמור היה לפוג ב-2017, וענקיות היבשת כמו צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן וריאל מדריד כמו הוזכרו בעבר כמועמדות רציניות לקלוט אותו. ההסכם החדש כולל גם את שאר הצוות שסימאונה עצמו הביא לקבוצה.

סימאונה הגיע לאתלטיקו מדריד בשנת 2011 ומיד הצעיד את המועדון על מסלול ההצלחה. בעונת 2011/12 אתלטיקו זכתה בליגה האירופית, בעונת 2012/13 זכה עם קבוצתו בגביע המלך, ועונת השיא של צ'ולו הייתה ב-2013/14 אז זכה עם אתלטיקו באליפות ספרד והגיע עמה לגמר ליגת האלופות, בו הפסדי לריאל מדריד.

להיט בראש: סיפור ההצלחה של דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully