וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מ.ס. אשדוד ואליצור רמלה עלו ל-0:1 בסדרות חצי הגמר

האלופה ניצחה 52:65 בבית את מחזיקת הגביע בנות הרצליה, בזכות דאבל-דאבל של אלישה קלארק וטיפני ג'קסון. רמלה ניצחה 54:65 את מכבי רמת חן ונקמה על ההפסד בבית העליון

אלישה קלארק שחקנית מ.ס. אשדוד מול ליעד סואץ קרני שחקנית בנות הרצליה. לירון מולדובן, ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
הובילה בריחה של אשדוד במחצית השנייה. אלישה קלארק מול ליעד סואץ קרני/מערכת וואלה! NEWS, לירון מולדובן, ליגת ווינר נשים

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל נשים נפתחו הערב (שני) עם צמד ניצחונות ביתיים. האלופה מ.ס. אשדוד עלתה ל-0:1 על מחזיקת הגביע הטרייה בנות הרצליה בזכות ניצחון 52:65, וגם אליצור רמלה ביתרון בסדרה אחרי 54:65 על מכבי רמת חן.

מ.ס. אשדוד - בנות הרצליה 52:65

מוליכת הטבלה שמרה על הביתיות בזכות משחק מצוין של אלישה קלארק (16 נקודות ו-13 כדורים חוזרים) וטיפני ג'קסון (14 ו-15) שסיפקו דאבל-דאבל והותירו את בנות הרצליה ללא תשובות. אסאנס קארסון קלעה 18 עבור האורחת ונעזרה באופיר בנט הצעירה שהוסיפה 12, אך זה הספיק רק ליתרון 10:23 ברבע הראשון. אשדוד סגרה ל-29:28 בלבד בהפסקה, ובמחצית השנייה הפכה ודהרה לניצחון רביעי העונה על בנות הרצליה.

אליצור רמלה - מכבי רמת גן 54:65

הקבוצה של עדן ענבר השיגה תוצאה דומה לזו של אשדוד וסגרה חשבון עם מכבי רמת חן על ההפסד לפני שלושה שבועות בבית העליון. האורחות פתחו טוב והוליכו 12:15 בסיום הרבע הראשון, אבל אליצור רמלה התעשתה עוד לפני סיום המחצית וירדה להפסקה עם 26:33. הפער צמח כבר ל-15 נקודות ברבע השלישי, כשרמת חן הצליחה להתקרב עד כדי ארבע נקודות כשנותרו שתי דקות לסיום, אך לא יותר מזה. אייז'ה ג'ונס הובילה את קלעיות רמלה עם 16, דניאל מקריי תרמה 14 וקטיה לויצקי 13. קיילה תורנטון ושמילה המפטון הרבו לקלוע עבור רמת חן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully