וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד והפועל כפר סבא ניצחו, קרית גת הפסידה

מחמוד עבאס (38) ואוסיי מאוולי (82) סידרו למדורגת שנייה 0:2 על טבריה. לוד מקדימה רק בשתי נקודות את כפר סבא, שהביסה 0:4 את הכח עמידר רמת גן האחרונה. 0:1 לאחי נצרת על קרית גת

שי רביבו שחקן הפועל פתח תקוה מול מחמוד עבאס שחקן הפועל בני לוד. ברני ארדוב
השאיר את הפציעה מאחוריו. מחמוד עבאס/ברני ארדוב

המחזור ה-29, הלפני אחרון של העונה הסדירה בליגה הלאומית, הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים בהשתתפות שלוש מארבע הקבוצות הנלחמות על הכרטיס השני לליגת העל. בני לוד שמרה על הסגנות עם ניצחון 0:2 בעפולה על עירוני טבריה, כשהפועל כפר סבא רק שתי נקודות מאחוריה בזכות 0:4 קל על הכח עמידר רמת גן האחרונה. מכבי אחי נצרת חזרה למאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון לאחר שניצחה בחוץ 0:1 את עירוני קרית גת.

עירוני טבריה - בני לוד 2:0

אחרי שצברה נקודה אחת בלבד מתשע האפשריות בשלושת המחזורים הקודמים, בני לוד ניצלה את קרב הקצוות מול המדורגת לפני אחרונה כדי להבטיח עוד שבוע במקום השני. מחמוד עבאס כבש שער ראשון מאז התאושש מהפציעה הקשה, כשמצא את הרשת בדקה ה-38. אוסיי מאוולי סגר עניין שמונה דקות לסיום, עם השלישי שלו במדי לוד. טבריה האומללה נותרה ללא ניצחון ביתי (באצטדיון בעפולה) מאז נובמבר והיא מרוחקת חמש נקודות מהמקום ה-14 המוליך למבחנים.

הפועל כפר סבא - הכח עמידר רמת גן 0:4

השלישית בטבלה לא התקשתה להביס את האחרונה ולצמק מחדש את הפער בין בני לוד ובינה לשתי נקודות בלבד. הבלם עמיר נוסבאום נתן את האות לתחילת החגיגות בדקה ה-14, אורן ניסים הוותיק והטוב נעץ את השני בדקה ה-29 ועומר פדידה השלים צמד תוך שתי דקות (78 ו-79). הכח עמידר רמת גן עמוק במקום האחרון, עם 16 נקודות בלבד.

עירוני קרית גת - מכבי אחי נצרת 1:0

הקבוצה של ניסן יחזקאל חזרה למאבק על המקומות בפלייאוף העליון, וניצחון ביתי על מכבי יבנה בקרב ישיר על הכרטיס במחזור הבא עשוי להקפיץ אותה לטופ 8. אלן מסודי היה האיש שהכריע את המשחק באשקלון עם שער בדקה ה-82, והשאיר את קרית גת במקום החמישי ועם חמישה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully