וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לריאל מדריד בחוץ בתוצאה 86:75

צפו בתקציר: מכבי תל אביב לא פגעה ל-3 (4 מ-21), מחקה פיגור 14 אך הפסידה לריאל במדריד. הצהובים איבדו סיכוי להשיג ביתיות בהצלבה, וגם המקום בשמונה הגדולות כבר ממש לא מובטח. 17 נק' לרנדל

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב קיוותה להפתיע, אבל בסופו של משחק נכנעה ללא תנאי לריאל מדריד ונוצחה 86:75. בעקבות ההפסד איבדה אלופת אירופה את הסיכוי לסיים במקום השני בבית ה' שהיה מקנה לה יתרון ביתיות בהצלבה, ועתה היא תילחם עם פנאתינייקוס ואלבה ברלין על מקומות 3-4 בבית. בשבוע הבא מכבי תל אביב תארח את גלאטסראיי ואילו אלבה תצא למשחק חוץ נגד פאו, ובמחזור האחרון תתארח מכבי תל אביב בברלין. אם אלבה תפסיד באתונה ומכבי תל אביב תנצח את גלאטסראיי בשבוע הבא, גיא גודס ושחקניו יבטיחו את המקום הרביעי בבית.

הצהובים יכולים לעלות כבר בשבוע הבא, או לעוף בעוד שבועיים: כל התסריטים

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן ריאל מדריד ג'ייסי קארול. Emilio Cobos, GettyImages
אוחיון ומכבי תל אביב הסתבכו במאבק על מקום בהצלבה/GettyImages, Emilio Cobos

מכבי תל אביב רדפה אחרי ריאל במשך כל המשחק. הבלאנקוס פתחו מצוין את ההתמודדות ורצו ל-13:27, אבל מכבי תל אביב חזרה לעניינים ברבע השני בזכות ריצת 4:16 וצימקה ל-37:39 לפני שירדה בפיגור 46:40. ברבע השלישי מכבי תל אביב ניסתה לחולל מהפך, אבל יכולת חלשה שלה מחוץ לקשת (4 מ-21), יחד עם דקות מצוינות של ג'ייסי קרול בריאל, אפשרו למארחת לברוח שוב ולהוביל 54:66 בתום 30 דקות. ברבע האחרון מכבי לא מצאה את האיש שיסחוף אותה, הספרדים דייקו מהקו, ושמרו על יתרונם עד לסיום. בריאן רנדל הוליך את מכבי תל אביב עם 17 נקודות, ג'רמי פארגו הוסיף 14 וג'ו אלכסנדר סיים עם 12 ו-7 ריבאונדים. את ריאל הוליך ג'ייסי קרול עם 18 (3 מ-4 לשלוש). הקרב הקלאסי בין שתיים מאימפריות הכדורסל הגדולות באירופה הסתיים בניצחון של ריאל, שמצליחה לסבך את מכבי תל אביב במאבקה על מקום בשלב ההצלבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. Emilio Cobos, GettyImages
לא היה לו מי שיחולל קאמבק ברבע האחרון. גודס/GettyImages, Emilio Cobos

רבע 1

ריאל הכתיבה קצב מהיר מהפתיחה, ניצלה איבודי כדור והחטאות של מכבי תל אביב ורצה ל-4:13 בתוך שלוש דקות. ונייט לינהארט, שפתח בחמישייה, יצא אחרי ארבע וחצי דקות לאחר שספג עבירה שנייה. שלשה של מרקיז היינס שחררה קצת לחץ ממכבי, סל של ג'ייסי קרול בצד השני קבע 7:18. בהמשך גם רודי פרננדס הפעיל את היד, וקלע עם הבאזר שלשה ענקית שקבעה 13:27.

שחקן ריאל מדריד גוסטבו איון מטביע מול מכבי תל אביב. Emilio Cobos, GettyImages
ברבע הראשון לא הייתה למכבי תל אביב תשובה לקצב של ריאל. גוסטבו איון מטביע/GettyImages, Emilio Cobos

רבע 2

מכבי תל אביב פתחה את הרבע עם ארבע נקודות של דווין סמית', שגרמו למאמנה פאבלו לאסו לאבד את העשתונות. שלשה של פארגו ועוד סל שלו צימקו ל-29:22. האגרסיביות של מכבי בהגנה הקשתה על ריאל, ודאנק של ג'ו אלכסנדר צימק ל-31:27. הבלאנקוס התעשתו והתחילו לקלוע, אבל בשלב הזה מכבי הייתה חזק בעניינים, וסל של רנדל קירב אותה ל-39:37. המשחק הפיזי של מכבי בהגנה שלח את שחקני ריאל לקו, ואלה דייקו והעלו אותה ל-39:46. סרחיו רודריגס ספג עבירה טכנית על הצגה בהגנה, והמחצית הסתיימה ב-40:46 לריאל מדריד.

דווין סמית' הוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 10 נקודות בשני הרבעים הראשונים, ג'ו אלכסנדר וג'רמי פארגו הוסיפו 7 כל אחד. את קלעי ריאל הוליך גוסטבו איון עם 10.

שחקן מכבי תל אביב נייט לינהארט מול ריאל מדריד. Emilio Cobos, GettyImages
ריצת 4:16 ברבע השני החזירה את מכבי תל אביב לתמונה/GettyImages, Emilio Cobos

רבע 3

ריאל נראתה נמרצת בתחילת הרבע השלישי ושלשה של קרול העלתה אותה ל-42:52. סופו ביצע עבירת תוקף, קרול המשיך להפגיז וגודס הזעיק פסק זמן כשריאל הוליכה 44:57. ריאל חזרה מפסק הזמן עם הגנה אגרסיבית, וגרמה למכבי לאבד כדורים ולהחטיא מתחת לסל. ג'ו אלכסנדר היה היחיד שתפקד אצל אלופת ישראל ההתקפה של מכבי תל אביב הייתה סטטית בדקות האחרונות, וריאל ניצלה זאת כדי להוליך 54:66 בתום הרבע.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס עולה להטביע מול שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. Emilio Cobos, GettyImages
טיוס מעל רודי פרננדס/GettyImages, Emilio Cobos

רבע 4

מכבי שיחקה מהר יותר בתחילת הרבע האחרון, אבל ריאל שמרה על יתרון דו-ספרתי בזכות דקות טובות של סרחיו יול. אלופת אירופה המשיכה להחטיא מחוץ לקשת, אבל חמש נקודות רצופות של פארגו מנעו בריחה של הבלאנקוס. לא היה אף שחקן במכבי שהתעלה בהתקפה, ובהגנה אלופת אירופה שלחה את שחקני ריאל לקו אבל אלה דייקו ושמרו על פער שנע סביב עשר נקודות. בסיום ניצחה ריאל מדריד 75:86.

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול מול שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. Emilio Cobos, GettyImages
פארגו ומכבי רדפו כל המשחק אחרי יול וריאל/GettyImages, Emilio Cobos

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: בריאן רנדל 17 (7 מ-10 ל-2) ו-7 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 14 (4 מ-4 ל-2, 2 מ-5 ל-3) ו-7 אסיסטים, ג'ו אלכסנדר 12 ו-7 ריבאונדים, דווין סמית' 12 (0 מ-4 ל-3), 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אלכס טיוס 6, מרקיז היינס 6, נייט לינהארט 3, סופוקליס שחורציאניטיס 3, ג'ייק כהן 2. יוגב אוחיון שותף ולא קלע.

קלעו לריאל מדריד: ג'ייסי קארול 18 (3 מ-4 ל-3), פליפה רייס 16 ו-9 ריבאונדים, סרחיו יול 11 ו-9 אסיסטים, גוסטבו איון 11 ו-7 ריבאונדים, רודי פרננדס 9 (2 מ-9 ל-3), אנדרס נוצ'יוני 6, יונאס מאצ'יוליס 6, סרחיו רודריגס 4, מרכוס סלוטר 3, יואניס בורוסיס 2. קייסי ריברס שותף ולא קלע.

דקת דומיה לפני המשחק בין ריאל מדריד, מכבי תל אביב, לזכר האסון בצרפת. Emilio Cobos, GettyImages
המשחק נפתח בדקת דומייה לזכר 152 הרוגי טיסת ג'רמנווינגס/GettyImages, Emilio Cobos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully