וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן סובל מקרע בשרירי הבטן וייעדר כחודש וחצי מהמגרשים

הקיצוני ההולנדי יחמיץ את המשחק של נבחרתו נגד טורקיה בסוף השבוע ולא יוכל לשחק ברבע גמר ליגת האלופות של באיירן מינכן נגד פורטו. רומניגה: "לא פחות גרוע מההפסד למנשנגלדבאך"

שחקן באיירן מינכן, אריאן רובן. GettyImages
אמור לחזור לישורת האחרונה של העונה. רובן/GettyImages

אריאן רובן סובל מקרע בשרירי הבטן וייעדר כחודש וחצי, כך על פי הודעות של באיירן מינכן וההתאחדות לכדורגל של הולנד. הקיצוני ההולנדי נפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה במשחק ההפסד 2:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך ביום ראשון והיו"ר קרל היינץ רומניגה אמר: "זה היה ערב לא נעים בשבילנו מבחינת התוצאה, אבל מה שאפילו פחות נעים זו הפציעה של אריאן. היא לא פחות גרועה מההפסד".

רובן חווה עוד עונה נהדרת מבחינה אישית ומבחינה קבוצתית. הוא כבש 17 שערי ליגה והוסיף 7 בישולים, ובליגת האלופות הבקיע פעמיים נוספות. הפציעה שלו היא כמובן חדשות רעות בשבילו, בשביל באיירן מינכן וגם בשביל נבחרת הולנד. האורנייה פתחו רע מאוד את קמפיין מוקדמות יורו 2016 ויארחו ביום שבת את טורקיה למשחק חשוב מאוד, ממנו רובן ייעדר. הקיצוני בן ה-31 גם לא ישחק באמצע השבוע הבא במשחק הידידות נגד ספרד.

רובן גם יחמיץ לא מעט משחקים חשובים של באיירן מינכן, ביניהם זה נגד בורוסיה דורטמונד במחזור הבא בבונדסליגה וכן את צמד ההתמודדויות עם פורטו ברבע גמר ליגת האלופות. נראה שאם באיירן תעפיל לחצי הגמר, הוא יפספס לפחות את המשחק הראשון מבין השניים. אם הההחלמה תתנהל כשורה, ההולנדי יחזור לישורת האחרונה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully