וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה: "לא רוצים לאבד שום נקודה בפלייאוף"

חלוץ הפועל רעננה הבריק ב-0:4 על מ.ס אשדוד: "המטרה שלנו בפלייאוף היא לבוא ולהראות לכולם שהיה לנו מקום בשישייה הראשונה"

one

הפועל רעננה פתחה את משחקי הפלייאוף התחתון עם תצוגה ביתית – ניצחון 0:4 על מ.ס.אשדוד המפורקת. הקבוצה מהשרון נמנעה מהסתבכות אפשרית במאבקי התחתית ועכשיו תוכל לשחק כדורגל משוחרר ולהתרכז בהשגת המקום השביעי.

"אני שמח מאוד כי זה היה יום ההולדת שלי", אמר החלוץ אנתוני וואקמה שהצטיין עם צמד ובישול, "כבשתי ובישלתי, אז אני שמח בשביל עצמי ובשביל הקבוצה שהצלחנו לנצח. כי אנחנו לא רוצים לאבד שום נקודה בפלייאוף, זו המטרה שלנו עכשיו. רצינו מאוד להיות בפלייאוף העליון, אבל לא הצלחנו. לפעמים זה קורה בחיים - אתה לא מקבל מה שרצית, אבל זה לא אומר שצריך להישען לאחור ולנוח. החלטנו שהמטרה שלנו בפלייאוף היא לבוא ולהראות לכולם שיש לנו מקום בשישייה הראשונה ושאנחנו יכולים לשחק כמו קבוצה בפלייאוף העליון".

וואקמה התייחס לעתידו ואמר: "אני לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה. עבורי מה שחשוב בחיים זה לקחת את הכול צעד אחר צעד ולא לזרז שום דבר. אלך לאן שאני רוצה ללכת, אבל רק בזמן הנכון. ברור שאני רוצה לשחק במהלך הקריירה בעוד קבוצות ובעוד ליגות, אבל כרגע אני מרוצה ברעננה ולא מתלונן".

לסיכום נשאל החלוץ הניגרי, מה הוא ימליץ למאמן חיים סילבס לעשות בעונה הבאה, והשיב: "חיים תמיד אומר לי שאני נשאר איתו ברעננה. אני לא יודע אם הוא עוזב. לי הוא כל הזמן אומר 'אתה נשאר איתי ברעננה בעונה הבאה, אל תלך לשום מקום', אז אולי זה גם מה שיקרה בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully