וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפוסטר המפורסם שמסעיר את הרשת והמסר של באלוטלי

מארגני תערוכה בווימלבדון נאלצו להוריד את הפוסטר Tennis Girl בגלל ביקורות נוקבות על אופיו הסקסיסטי. באלוטלי מבהיר ש"אני עושה מה שאני רוצה". וגם: השדר האנגלי שהשתגע

14:00: התמונה שהסעירה את הרשת

מועדון הטניס היוקרתי ווימבלדון, שאחראי לארגון טורניר הגרנד סלאם המקומי, נאלץ להוריד את התמונה המפורסמת Tennis Giral מחשבון הטוויטר שלו בגלל הערות על האופי הסקסיסטי שלה. Tennis Girl הוא פוסטר מפורסם מאוד (אפילו יש לו ערך ויקיפדי משלו) משנת 1976 בו נראית פיונה באטלר - אז בת 18. מי שצילם אותה היה הצלם המפורסם מרטין אליוט, שבאטלר הייתה אז חברתו. התמונה הייתה אמורה להיות מוצגת בתערוכה בווימבלדון, אבל בעקבות התגובות היא לא תופיע שם.

הפוסטר  tennis girl. ויקיפדיה, אתר רשמי
הפוסטר tennis girl/אתר רשמי, ויקיפדיה

09:50: האוהדת השרופה שקעקעה את ישבנה

סמנת'ה אלדריג' ה-33 הינה אוהדת שרופה של אסטון וילה. במחזור הקודם קבוצתה פגשה את סנדרלנד, אותה הביסה 0:4 בחוץ. לפני המשחק, הבטיחה אלדריג', באמצעות חשבון הטוויטר שלה, שאם החלוץ גבריאל אגבונלהור יבקיע במשחק ה-300 שלו במדי הווילה, היא תקעקע את שמו על ישבנה. האוהדת עמדה בהבטחתה ואף צילמה את האקט. צפייה מהנה.

09:40: הטעות הקשה של ה'סאן', הזעם של אוהדי מנצ'סטר יונייטד

אוהדי מנצ'סטר יונייטד זועמים על ה'סאן' הבריטי. במהדורת הבוקר של העיתון, רגע לפני הקרב הגדול בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול, פרסמו כתבה בנושא, כיאה למעמד, אך עם טעות קשה מאוד. בתמונה שפותחת את הכתבה נראים שינג'י קגאווה, שכבר הספיק לעבור לדורטמונד, ושחקן ליברפול, אמרה ג'אן, בתקופתו בלברקוזן, תחת הכותרת: "אמרה כמעט ועבר ליריבה". למרות שבתמונה מופיע קגאווה, בכיתוב שלה נכתב: "אקס מנצ'סטר יונייטד, פארק, נאבק בג'אן".

09:22: זה השדר האנגלי הכי משוגע שראיתם?

ג'ף סטלינג, שדר אנגלי מפורסם למדי, ממש רוצה שהארטפול הקטנה, מתחתית הליגה השנייה באנגליה (הרביעית) בטיבה, תישאר בליגה. במהלך שידור מסורתי, סטלינג זכה לשדר שער של קבוצתו, שער דרמטי יש לציין, ועשה זאת בדרך מרגשת, המזכירה שדרים דרום אמריקאים.

09:15: אמו של המאמן נפטרה - והוא העפיל לסוויט 16

עוד סיפור מרגש מטורניר המכללות: מאמן נוטרדאם מייק ברי זכה סוף סוף לעדנה עם העפלה לסוויט 16, אבל רק במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק נחשף באילו נסיבות קשות הוא עשה זאת: אתמול, שעות לפני המשחק, אמו מתה מהתקף לב בגיל 84. אחרי ששוחח עם בני משפחתו, השתכנע להעביר את המשחק כרגיל. זה נגמר בניצחון 64:67 על באטלר.

09:05: רון האנטר שוב מרגש את ארצות הברית

מרץ המשוגע כבר מבטיח ומקיים, ומספק לארצות הברית כולה אינספור רגעים מרגשים. אחד מגיבורי הטורניר עד כה הוא ללא ספק מאמן ג'ורג'יה סטייט רון האנטר, שהספיק לקרוע את גיד אכילה במהלך חגיגות הניצחון אחרי שלשת ניצחון של בנו. הלילה הוא הודח אחרי הפסד 75:67 לקסבייר, וסיפק עוד נאום סוחט דמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully