וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מכין "תכנית אנטי מסי" לקראת הקלאסיקו ביום ראשון

על פי דיווחים בברצלונה, מאמן ריאל מדריד התעכב זמן ארוך עם מרסלו וסרחיו ראמוס, שיצטרכו לעצור את הפנומן. המאמן הבהיר לשחקניו שהוא ידרוש משמעת טקטית, רק רונאלדו יקבל חופש

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מודאג מהכושר הנפלא של מסי. אנצ'לוטי/GettyImages

ליאונל מסי בכושר שיא. את זה כולם בעולם הכדורגל יודעים ואחד מאלו שיודעים זאת טוב מכולם הוא מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי. ביום ראשון הבלאנקוס יתארחו אצל ברצלונה לקלאסיקו שהוא הרבה יותר מעוד קלאסיקו - משחק עונה שעשוי להכריע בסופו של דבר את זהות האלופה.

באתר האינטרנט של "ספורט" שמזוהה עם ברצלונה, מספרים שאנצ'לוטי צפה בהצגה הגדולה של מסי נגד מנצ'סטר סיטי ולכל אורך המשחק ערך רשימות שבמרכזן פתרונות כיצד לעצור את הפנומן הארגנטיני. אנצ'לוטי נחוש לא לתת לארגנטינאי חופש ולתקן את הטעויות שלדעתו עשה מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני.

על פי הדיווח, שני שחקנים יופקדו על "תיק מסי": מרסלו וסרחיו ראמוס. "תכנית ה-אנטי מסי של אנצ'לוטי" כינו זאת ב"ספורט". באימון ביום חמישי, אנצ'לוטי לקח הצידה את השניים והעביר להם תדריך ארוך שעסק אך ורק בארגנטינאי. הברזילאי יצטרך להיצמד למסי כשהוא יתחיל את התנועה שלו באגף והעבודה של ראמוס תהיה בעיקר לסגור את השטחים בינו לבין לואיס סוארס וניימאר.

המטרה של אנצ'לוטי היא להוריד את כמות הכדורים שמסי מקבל למינימום ולהקשות עליו באמצעות אגריסיביות רבה ככל שהשופט יאפשר. בספרד מזכירים את הכדורגל המאוד פיזי של ריאל מדריד מודל ז'וזה מוריניו, כשהיא פגשה את ברצלונה. לא מן הנמנע שביום ראשון נחזה בכדורגל דומה של הקבוצה מבירת ספרד, לפחות בכל הנוגע לאגרסיביות.

בנוסף, בניגוד למשחקים נגד מרבית קבוצות הליגה, הפעם ריאל מדריד תהיה מאוד טקטית. באימונים האחרונים אנצ'לוטי הבהיר לשחקניו שהוא ידרוש מהם משמעת טקטית גבוהה מהרגיל וחזרה לעמדות בכל מצב. גארת' בייל אמור להיות עסוק בפעולות הגנתיות לא פחות מאשר באלו ההתקפיות וכמוהו גם קארים בנזמה. השחקן היחיד שאמור לקבל חופש פעולה כמעט מלא יהיה כריסטיאנו רונאלדו.

גם ניימאר מתכונן לקלאסיקו

⚽️⚽️

A video posted by Nj (@neymarjr) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully