וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד ניסה לתקוף את ביליץ', באנגליה לועגים לשרשרת ההדחות

אוהד של בשיקטאש היה קרוב לעימות פיזי עם המאמן אחרי ההדחה מול קלאב ברוז', בה: "אם האוהדים היו תומכים, אולי היינו עולים". לראשונה מ-1992/3 לאנגליה אין נציגות ברבעי הגמר באירופה

סלאבן ביליץ' מאמן בשיקטאש מותקף על ידי אוהד. רויטרס
נותר אדיש למרות הכול. ביליץ'/רויטרס

קלאב ברוז' ממשיכה לדהור בליגה האירופית. אתמול (חמישי) היא סיפקה 1:3 מרשים על בשיקטאש וסיימה עם 2:5 בסיכום שני המשחקים. ליאור רפאלוב הספיק לבשל את השער השני למחליף בולינגולי אמבומבו, בן דודו של רומלו לוקאקו, שעקף את השוער ובעט פנימה ולאחר מכן השלים צמד. הטורקים התקשו לקבל את ההפסד ומי שביקר את הקהל הוא דמבה בה, שטען שאם הוא היה נותן יותר ביטחון לשוער טולגה זנגין, היה סיכוי טוב לבשיקטאש לגרור את המשחק להארכה.

"האמנו בעצמנו לפני המשחק ושיחקנו יותר טוב מברוז' במחצית הראשונה", טען אקס צ'לסי. "במחצית השנייה הבקענו, אבל עד סוף המשחק זה כבר נגמר. אני גאה בחברים שלי מכיוון ששיחקנו טוב הלילה. האוהדים צריכים לתמוך בנו כשהתוצאה עומד על 1:1. אם הם היו עושים את זה, אולי היינו מגיעים לרבע הגמר".

ליגה אירופית: ליאור רפאלוב בישל, קלאב ברוז' ברבע הגמר

ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני קלאב ברוז'. רויטרס
רפאלוב חוגג עם החברים/רויטרס

סלאבן ביליץ' מצידו ניסה לספק הסברים, ואמר: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה והבקענו בתחילת המחצית השנייה. הכול הלך כפי שציפינו, אבל למרות זאת אני לא מצליח להבין מה קרה אחרי השער הראשון של ברוז'. תוכנית המשחק שלנו השתנתה וכך גם הגישה של האוהדים שלנו. זה מאכזב מאוד מבחינתנו. היה לנו חלום שאנחנו יכולים לזכות בטורניר, אבל לא הצלחנו לנצח את ברוז'. הגיע להם לנצח, במיוחד על ההצגה שלהם במחצית השנייה".

בסיום המשחק, אגב, האוהדים הזועמים של בשיקטאש דאגו להראות לקבוצה עד כמה הם כועסים. אחד מהם אף ירד למגרש כשניגש לביליץ' והיה קרוב לעימות פיזי עימו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוברטו מרטינז, מאמן אברטון. GettyImages
סיפק בעיקר תירוצים. מרטינז/GettyImages

ובינתיים באנגליה עסוקים בשאלה כיצד נותרה המדינה ללא אף נציגות ברבעי הגמר האירופים. הנציגה האחרונה הייתה אברטון, וגם היא הודחה אתמול אחרי תבוסה 5:2 לדינמו קייב שסגרה 6:4 מבחינתה בסיכום שני המשחקים. אנדריי ירמולנקו, לוקאש תאודורצ'יק, מיגל ולוסו, אולג גוסב ו-ויטורינו אנטונש דאגו להשפיל את הטופיז.

ומה היה למנג'ר רוברטו מרטינז להגיד בסיום? "החמישייה האחורית שלנו הייתה חזקה מאוד בשני המשחקים האחרונים, ואותה חמישייה ספגה רק שער אחד בשני המשחקים האחרונים מקרן נגד דינמו ושמרה על רשת נקייה נגד ניוקאסל. ידעתי שהקשר ביניהם יהיה חשוב היום. כל הקבוצה לא הגנה כמו שצריך. השער השני החל מקרן ולפעמים זה קורה שאתה לא מצליח לשלוט במשחק. דינמו בנתה מומנטום עם הקהל הביתי".

העובדה שלא נותרו אנגליות העלתה את השאלה מתי בפעם האחרונה המצב הזה קרה, והסטטיסטיקה הצביעה על כך שמאז 1992/3 זה לא קרה. ואלו התגובות ברשת לסיכום השבועיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully