וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "לא נהניתי, בסגנון הזה אי אפשר להגיע לרמות הגבוהות"

19.3.2015 / 23:05

מאמן מכבי תל אביב הודה שהקבוצה שלו נראתה לא טוב מול ז'לגיריס, והסביר: "כל הזמן החזרנו אותם למשחק. ההוצאה לפועל התקפית לא הייתה הכי טובה, ואני לוקח את זה עליי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד חשוב בדרך להבטחת מקומה בהצלבה. זה אולי לא היה מרשים, אבל זה נגמר עם 72:79 ביתי על ז'לגיריס קובנה בזכות ג'רמי פארגו שקלע 25 נקודות ודווין סמית' שהוסיף 19. הרבע האחרון היה חלש מבחינת אלופת אירופה כאשר הוא הסתיים עם 13:18 לליטאים. כעת הצהובים מקדימים את המקום החמישי בשלוש נקודות רגע לפני המפגש מול ריאל מדריד בחוץ בשבוע הבא.

מכבי תל אביב ניצחה את ז'לגיריס קובנה 72:79

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
מוטרד מהיכולת. גיא גודס/ברני ארדוב

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב, סיכם: "לא אקח את היכולת מהמשחק הזה, אבל אלה מסוג המשחקים שאתה צריך לדעת לנצח אותם איכשהו. ברבע האחרון נתקענו בגדול וגם הרבע השלישי לא היה הכי טוב. ההוצאה לפועל התקפית לא הייתה הכי טובה, ואני לוקח את זה עליי. כל הזמן החזרנו את ז'לגיריס פעם אחר פעם, זה לא היה יפה לעין, אני לא נהניתי מהמשחק, אבל אני שמח שהתקרבנו צעד נוסף קדימה לעבר המטרה".

על העובדה שהמשחק נותר צמוד אמר המאמן: "בכדורסל הכול יכול לקרות, כמובן שאנחנו לא רוצים בזה. שיחקנו ברוטציה קצרה. אנחנו צריכים קבוצה שתהיה בפורמה עם שחקנים טריים, והדוגמה הכי טובה זה נייט לינהארט שמוסיף קשיחות וגם התקפית. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר". לקראת ההצלבה הוסיף גודס: "הניצחון הזה קירב אותנו ניצחון אחד מעלייה, אבל מצד שני יש שלוש קבוצות עם אותן נקודות וקשה לדעת מי יסיים שלישי. נתקדם מחזור-מחזור ואז נסתכל הלאה".

גודס ניתח מקצועית את המשחק, ואמר: "ההוצאה לפועל שלנו הייתה ברמה נמוכה מאוד, לא הצלחנו להגיע למצבי קליעה, נגררנו למצבים שאליהם לא רצינו להיגרר. יכול להיות שזו גם עייפות, ואני לוקח את זה על עצמי. אני צריך לעשות עבודה יותר טובה בלנווט את הקבוצה, ואנחנו פחות צריכים להיגרר למהלכים של אחד-על-אחד. גם בימים כאלה צריך לדעת לנצח משחקים. בסגנון הזה אי אפשר להגיע לרמות הגבוהות, צריך לשחק קבוצתי, מיד ליד. זה לא מה שאני רוצה, אבל לשמחתי ניצחנו גם ככה. צריך לתקן את זה בהמשך. אני מעדיף לא להיפגש עם צסק"א בהצלבה, אבל זה לא תלוי בנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתקרבים להצלבה. רנדל/ברני ארדוב

בריאן רנדל: "נכון, זה לא היה משחק יפה. אנחנו צריכים להשתפר הגנתית והתקפית, אבל המטרה הייתה לנצח את המשחק. לפעמים הדברים לא הולכים כמו שאתה רוצה ועושים טעויות. אני לא יודע מה אנחנו צריכים כדי להעפיל, אבל אנחנו נמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully