וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה אכזבה וסיימה ב-0:0 עם מכבי הרצליה

מחזור 29: מוליכת הטבלה של יוסי אבוקסיס הציגה יכולת חלשה ופספסה צ'אנס להגדיל את הפער בפסגה. יבנה ניצחה 2:3 את עפולה במשחק הסוער של היום, נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

אביב חדד שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
אכזבה. חדד/ברני ארדוב

המחזור האחד לפני אחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך. במוקד סיימה המוליכה בני יהודה ב-0:0 מאכזב מול מכבי הרצליה. מכבי יבנה ניצחה את הפועל עפולה 2:3, הפועל נצרת עילית ובית"ר תל אביב רמלה נפרדו ב-1:1, הפועל רמת גן והפועל ירושלים סיימו ב-0:0 והפועל ראשון לציון גברה על רמת השרון 1:3.

seperator

מכבי הרצליה - בני יהודה 0:0

מוליכת הטבלה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, אך הפער שלה מהמקום השלישי ממשיך להיות גדול. בני יהודה סיפקה משחק מאכזב מאוד, ואילולי הצלה של דלה איינוגבה מרגליו של דור הלוי בתוספת הזמן, היתה גם מפסידה. הרצליה רושמת משחק רביעי ללא הפסד, ובשבוע הבא, מול בני לוד, ייקבע האם תסיים בפלייאוף העליון או התחתון. הזהובים יסיימו את העונה הסדירה מול הפועל נצרת עילית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי מכבי הרצליה. ברני ארדוב
יסתפקו בנקודה. אוהדי מכבי הרצליה/ברני ארדוב

מכבי יבנה - הפועל עפולה 2:3

משחק דרמטי בנס ציונה שככל הנראה סידר למכבי יבנה מקום בפלייאוף העליון. הפועל עפולה הרביעית רצתה להתקרב ללוד ועלתה ליתרון משער יפה של עידו דוידוב הצעיר בדקה ה-28, אבל במחצית השנייה נכנס יוסי תורג'מן ויבנה התעוררה. כדור רוחב שלו פגע בדור מליחי ונכנס פנימה בדקה ה-66, ובחלוף שלוש דקות אדיר טובול השלים מהפך עם כדור חופשי אדיר לקורה ופנימה. עפולה ענתה בדקה ה-74 עם שער של נתנאל גולדמן, אבל המילה האחרונה הייתה של ליאור ג'אן, שבדקה ה-95 נגח לחיבורים אחרי קרן של דוד רביבו ונתן אות לחגיגות גדולות.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

משחק התחתית המרתק הסתיים בחלוקת נקודות, והסטטוס-קוו נותר כשהם שהיה: נצרת עילית במקום ה-14 עם 29 נקודות, בית"ר תל אביב רמלה במקום ה-13 עם 34, עשר נקודות מהקו האדום. מוטי מלכה כבש למארחת כבר בדקה הראשונה, אך מתן לוטטי איזן בדקה ה-65.

שחקן הפועל עפולה, לנרי קהינדה. מגד גוזני
הפסד כואב. קהינדה/מגד גוזני

משחקים נוספים

הפועל רמת גן - הפועל ירושלים 0:0

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 3:1
כבש לרמת השרון: רועי עטר (7), לראשון לציון: רמי ביינשרדיני (58), ניר נחום (69), איתי אלקסלסי (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully