וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מגבירה את החיזורים אחרי יאיא טורה וסטבן יובטיץ'

המנהל המקצועי של הנראזורי הגיע לברצלונה ונפגש שם עם בכירים במועדון האנגלי. רוברטו מאנצ'יני סימן את הקשר מחוף השנהב כמטרת הרכש העיקרית בקיץ הקרוב

שחקני מנצ'סטר סיטי, יאיא טורה, סטבן יובטיץ', דויד סילבה. GettyImages
יעברו ביחד לסן סירו? טורה ויובטיץ'/GettyImages

המנהל המקצועי של אינטר, פיירו אאוזיליו, נכח אתמול (רביעי) במשחק ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר סיטי ונפגש עם ראשי הקבוצה האנגלית כדי לדון על רכישה אפשרית של יאיא טורה וסטבן יובטיץ' - כך על פי דיווחים באיטליה.

הנראזורי מתכוננים לקיץ עמוס ועל פי חלק מכלי התקשורת באנגליה, גם מנצ'סטר סיטי תעסוק בבנייה חלקית מחדש. טורה ויובטיץ' מקושרים זה זמן מה שמעבר לקבוצה ממילאנו ולגבי המונטנגרי ישנן הערכות שהוא כבר סיכם את תנאיו וממתין לסיכום בין המועדונים. באשר לטורה - הקשר מחוף השנהב מאוד מוערך על ידי רוברטו מאנצ'יני, שיהיה מאושר לאחד איתו כוחות בסן סירו וסימן אותו כמטרה העיקרית בקיץ.

אינטר נמצאת בסכנה של סנקציות מצד אופ"א בגלל עבירות על חוקי הפייר-פליי, ובאיטליה מספרים שזו הסיבה היחידה שבגללה עדיין לא נפתח מו"מ כספי. אחדי שהנראזורי ילמדו מה הן ההגבלות שלהם, הם אמורים לפתוח במגעים.

טורה בן ה-31 הוא אחד מהשחקנים הבולטים של סיטי מהיום בו נחת בקבוצה - יש שיגידו הבולט ביותר. החוזה הנוכחי שלו מסתיים בקיץ 2017 ולאחרונה הוא דחה הצעה לחתום על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully