וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו? דרבי צרפתי? מה מחכה לנו ברבע גמר ליגת האלופות

ריאל מול ברצלונה? פ.ס.ז' נגד מונאקו? אולי באיירן ופפ נגד בארסה? הגרלת שמונה הגדולות (13:00, ספ' 5 ו-HD) ללא הגבלות. מחזור המשחקים הראשון ייערך ב-14-15 באפריל. מה מחכה לנו?

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
מאמה מיה מה ייצא לי?/AP

ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, יובנטוס, פריס סן ז'רמן, מונאקו ופורטו. אלה שמונה הקבוצות הטובות באירופה, שיוגרלו לשלב רבע גמר ליגת האלופות מחר (שישי, 13:00, ישיר בספורט 5 ו-HD וגם ביורוספורט), בעיר ניון שבשוויץ. לנו נותר רק לחכות ולראות אילו מפגשים אדירים תזמן אלילת המזל.

שלב רבע הגמר משוחק בשיטת בית וחוץ, כשמחזור המשחקים הראשון ייערך ב-14-15 באפריל, ומחזור הגומלין יתקיים ב-21-22 באפריל. בשלב רבע הגמר אין שום הגבלות, כך שייתכן שנקבל קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, או דרבי צרפתי בין פריס סן ז'רמן למונאקו. בניגוד לעונה שעברה, בה נקבע בהגרלת רבע הגמר גם סדר המשחקים בחצי הגמר, הפעם שלב חצי הגמר יוגרל בנפרד. הגמר ייערך באצטדיון האולימפי בברלין, שבו נערך גמר גביע העולם ב-2006, בו זכתה נבחרת איטליה.

* חמש מתוך שמונה הקבוצות זכו בעבר לפחות פעם אחת בליגת האלופות.

* הפעם האחרונה בה מונאקו ביקרה בשלב רבע הגמר הייתה ב-2004. אז זה נגמר בהופעה בגמר, בו הפסידה לפורטו.

* אף קבוצה מאנגליה לא עלתה לרבע הגמר. הפעם האחרונה שזה קרה לא הייתה כל כך מזמן, בעונת 2012/13. אגב, ב-2008 וב-2009 לאנגליה היו ארבע נציגות.

* בעונה שעברה אתלטיקו הגיעה לגמר, ולקח לה 17 שנה עד שהעפילה לרבע גמר המפעל. השנה היא עושה זאת עונה שנייה ברציפות.

* איזו מדינה מובילה עם הכי הרבה זכיות במפעל? ספרד בראש עם 14 שמתחלקים בין ריאל מדריד לברצלונה, איטליה עם 12, אנגליה עם 12, לגרמניה יש 7, הולנד עם 6, ופורטוגל עם 4.

*צמרת הזכיות בליגת האלופות: ריאל מדריד 10, מילאן 7, באיירן מינכן 5, ליברפול 5, ברצלונה 4, אייאקס 4, אינטר 3, מנצ'סטר יונייטד 3. לארבע קבוצות יש 2 זכיות ולעשר קבוצות יש זכייה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully