וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מגדל העמק ניצחה את קרית גת ועלתה לפסגה

קרב הצמרת חולל מהפך, כשהמארחת גברה על הקבוצה מהדרום 75:79 והדיחה אותה מראשות הטבלה. גליל עליון ממשיכה לדהור ורשמה באשקלון ניצחון חמישי רצוף עם 95:99

נועם מטלון בני השרון. ברני ארדוב
מגדל העמק בטופ של הלאומית. נועם מטלון/ברני ארדוב

המחזור ה-22 בליגה הלאומית יצא הערב (רביעי) לדרך עם שני משחקים, כשבמוקד עמד משחק הצמרת הו הפועל מגדל העמק טיפסה לראשות הטבלה מהמקום השלישי אחרי שניצחה את המוליכה ערב המחזור מכבי קרית גת בתוצאה 75:79. במשחק השני הפועל גליל עליון המשיכה במסע ההתאוששות המרשים שלה ורשמה ניצחון חמישי רצוף אחרי שגברה בחוץ על אליצור אשקלון 95:99.

הפועל מגדל העמק - מכבי קרית גת 75:79

המארחת רשמה ניצחון רביעי רצוף שהעלה אותה לראשות הטבלה. היה זה משחק הפכפך כשברבע הראשון מגדל העמק רצה ל-11:20, אבל ברבע השני קרית גת צימקה ובמחצית המארחת הוליכה 29:33. הרבע השלישי היה צמוד ונקודות של נועם מטלון וזיו בן צבי מקו העונשין בשניות הסיום הבטיחו ניצחון למארחת. מטלון הוליך את מגדל העמק עם 23 נקודות, כריס גסטון קלע 22 והוריד 12 ריבאונדים. יוני ניר וטרנס ווטסון בלטו בקרית גת עם 18 נקודות כל אחד.

אליצור אשקלון - הפועל גליל עליון 99:95

אחרי רבע ראשון צמוד, גליל עליון ברחה ברבע השני אחרי שקלעה 29 נקודות וירדה להפסקה ביתרון 40:53. ברבע השלישי האורחים מהצפון שמרו על יתרונם, אבל התפוצצות התקפית של אשלקון ברבע האחרון כפתה משחק צמוד. שתי קליעות עונשין של אנטון קזרנובסקי שלוש שניות לסיום הבטיחו לגליל עליון את הניצחון. מרקוס מור הוליך את אשקלון עם 25 נקודות, דודו שמריז הוסיף 23. ג'רמיין ג'ורדן הוליך את קלעי גליל עליון עם 28 נקודות ו-9 ריבאונדים, אנטון קזרנובסקי סיים משחק מצוין עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אנטון קזרנובסקי. ברני ארדוב
גליל עליון דוהרת אל הצמרת. אנטון קזרנובסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully