וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "זה משחק של להיות או לחדול, הרבה תלוי בידיים שלנו"

18.3.2015 / 19:53

מאמנה של אלופת אירופה דרוך לקראת ז'לגיריס קובנה, ולא רוצה להסתבך בקרב על מקום בהצלבה: "מחכה לנו קרב גדול. יש להם הרבה כוח אש והם בתקופה טובה. אני סומך על הבחורים" (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה ספורט)

one

שלב הטופ 16 נכנס להילוך גבוה ומד הלחץ במכבי תל אביב עולה לקראת המשחק הביתי נגד ז'לגיריס קובנה (חמישי, 21:05, שידור ישיר באתר וואלה ספורט). אלופת אירופה איבדה את היתרון שעליו עמלה בסיבוב הראשון, ובקבוצה רוצים קודם כל להבטיח עלייה להצלבה לפני שיחשבו על מיקום הקבוצה בבית ה'. לשם כך הצהובים חייבים לנצח את הליטאים, במה שהגדירו במועדון כ"מלחמת עולם". שרונאס יסיקביצ'יוס, שנמצא בישראל בימים האחרונים, ביקר את אנשי מכבי תל אביב לפני אימון הקבוצה.

לקראת המשחק בין שתי הקבוצות מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן גיא גודס, שסיפר על ההכנות למפגש החשוב. "כולנו מכירים את חשיבות המשחק, זה מבחינתנו משחק של להיות או לחדול", אמר גיא גודס בתחילת מסיבת העיתונאים. "חייבים לנצח בבית כדי לעלות לטופ 8. הרבה תלוי בידיים שלנו. היריבה בכושר טוב, במומנטום טוב, ואחרי שניצחה את פנאתינייקוס היא במומנטום טוב, אז אנחנו צריכים להיות חדים ונחושים. ז'לגיריס קבוצה ששומרת, יש לה גודל בכל העמדות, אז מחכה לנו קרב גדול. אני סומך על הבחורים, ועל הקהל שידחוף. זה משחק שאנחנו חייבים לקחת".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. קובי אליהו
"משחק שאנחנו חייבים לקחת". גודס/קובי אליהו

על כך שמדי משחק מכבי תל אביב סובלת מנפילת מתח באחד הרבעים אמר גודס: "המשחק מול ברצלונה התפתח לא טוב עבורנו, היא קלעה 26 נקודות, ונגד הכוכב האדום ברבע הרביעי לא שמרנו והם התפוצצו משלוש. אנחנו צריכים להיות מאוד אגרסיביים בהגנה ויש לנו כמה אפשרויות לטפל בינקונאס, יש את אנדרסון שהוא הסקורר שלהם, מילאקניס שעשה לנו נזק, יש להם הרבה כוח אש והם בתקופה טובה, הם משחקים משוחרר".

על כושרם של שחקניו אמר גודס: "פארגו חשוב לנו, אבל שחקן כזה או אחר לא ינצח משחק. לאורך העונה הוכח שכשמישהו ישב בצד הקבוצה המשיכה לנצח ולרוץ. אתה מנצח כקבוצה ומפסיד כקבוצה ולא כבודדים. בודדים נותנים לך פוש מסוים אבל זה מאמץ קבוצתי. כל אחד יצטרך לעשות דברים קטנים כמו לקפוץ לכדור אבוד או לעמוד לאופנסיב בהגנה".

שרונאס יסיקביצ'יוס נמצא בישראל וגיא גודס התייחס לביקור שלו ביד אליהו: "הקהל מאוד אוהב אותו, הוא עשה דברים אדירים למועדון, כמו שהמועדון עשה בשבילו. בסופו של דבר אנחנו כמאמנים מנסים לבנות תכנית משחק ושהשחקנים יבצעו. הם רוצים לנצח כדי להישאר בתמונה ואנחנו רוצים לנצח כדי להיות למעלה. יהיה משחק מעניין ואגרסיבי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
"בודדים נותנים לך פוש מסוים אבל זה מאמץ קבוצתי". דווין סמית'/קובי אליהו

ג'ו אלכסנדר אמר לקראת ההתמודדות: "כמו כל משחק של היורוליג, זה יהיה משחק מאתגר ואם לא נופיע עם האנרגיה הנכונה, נהיה בצרות ולכן חשוב שנגיע כמו שצריך למשחק הזה. אני חושב שאנחנו צריכים להיות חדים יותר אנחנו חייבים לדאוג שלא יהיו לנו נפילות, בעיקר בהגנה כי אז דברים משתנים לרעה. כל משחק ביורוליג חשוב במיוחד לנו, כי אנחנו רוצים להיות במיקום גבוה שיוכל להבטיח לנו את יתרון הביתיות. אנחנו מגיעים לכל משחק עם אותה גישה, המשחק חשוב מאוד. הניצחון של ז'לגיריס על פנאתינייקוס שהיא קבוצה מצוינת זה מראה שהם בתקופה טובה, יש להם סיכוי להתברג בשמונה הגדולות כך שאנחנו צריכים לקחת ברצינות אותם ואת המשחק שלהם. יש להם קבוצה טובה ומאוזנת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully