וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "חזרתי בדיוק בשביל לילות כאלה"

חלוצה של אתלטיקו מדריד, שכבש את הפנדל המכריע מול לברקוזן: "הקבוצה היותר נחושה ניצחה בפנדלים". סימאונה: "יש לי צמרמורת לחשוב שאנחנו שוב בין שמונה הטובות ביותר באירופה"

אתלטיקו מדריד עשתה את זה, ובגדול. האלופה הספרדית העפילה הלילה (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 2:3 על לברקוזן הגרמנית. זה קרה אחרי שהיא ניצחה 0:1 בתום 120 ובכך כפתה 1:1 בסיכום שני המשחקים. בפנדלים, סטפן קיסלינג החמיץ פנדל קרדיטי ושלח את הספרדים לחגוג. עוד לפני כן, פרננדו טורס המושמץ הבקיע את הפנדל המכריע.

פרננדו טורס אתלטיקו מדריד חוגג. AP
איזה ווינר. טורס חוגג/AP

* אחרי 36 משחקים, מריו סוארס כבש את השער הראשון שלו באירופה.

* השער של אתלטיקו מדריד הגיע בבעיטה הראשונה שלה לשער.

* מויה הוא השוער הראשון בתולדות ליגת האלופות שמוחלף פעמיים לפני הדקה ה-25.

* השער של סוארס היה השער הראשון שבאייר לברקוזן ספגה מזה 477 דקות בכל המסגרות.

* שני הגולים האחרונים של פרננדו טורס ודייגו קוסטה בליגת האלופות הגיעו באותו משחק, אבל טורס הבקיע לצ'לסי וקוסטה לאתלטיקו.

* אתלטיקו מדריד הפסידה את כל קרבות הפנדלים שלה עד המשחק הזה באירופה.

מריו סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
מריו סוארס חוגג/GettyImages

דייגו סימאונה היה מאושר בסיום ובעיקר החמיא לשוער שלו יאן אובלק שעלה מהספסל אחרי הפציעה של מויה, ואמר: "הכדורגל הוא מדהים. אסור לך להפסיק לעבוד מכיוון שאתה יכול למצוא את עצמך משחק במשחק הכי חשוב שיש". על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני מרוצה מהמאמץ הקבוצתי שהשקענו. היו לנו הרבה שחקנים שחסרו לנו כמו גודין, טיאגו , סאול. הקבוצה השקיעה מאמצים מול יריבה שמשחקת ביותר אינטנסיביות מרוב הקבוצות. אחרי השער שכבשנו חיפשנו את השני כדי להישאר במפעל, אבל ידענו כמה זה יהיה קשה. הפציעה של מויה מנעה מאיתנו שינוי במשחק כל כך ארוך. נקווה שהוא יתאושש מזה במהרה".

סימאונה התייחס גם לתחושות שלו מגודל ההישג, ואמר: "אני אוהב את האוהדים הלילה. אנחנו בין שמונה הקבוצות הטובות ביותר באירופה שוב עם אתלטיקו וזה גורם לי לצמרמורת. האוהדים לא מבינים איך הם מעצימים את השחקנים. אנחנו לא יכולים לבחור את היריבה שלנו בשלב הבא. כל הקבוצות הן מצוינות. נצטרך להישאר צנועים ולהמתין לראות מה קורה".

מריו סוארס, הגיבור הגדול של אתלטיקו שכבש את ה-0:1 ודייק גם בפנדלים, אמר בסיום: "ליגת האלופות הוא המפעל הכי טוב ואנחנו יודעים שזה יהיה קשה מעתה והלאה. היינו טובים במשחק הזה, האוהדים עזרו לנו ואולבק היה טוב מאוד בפנדלים. מה שמייחד אותנו זה שאנחנו קבוצה וגם עם כמה שחקנים חסרים הצלחנו להתעלות. מה בסיבוב הבא? נראה את האפשריות, כולן קבוצות טובות אבל אף אחת לא תרצה לפגוש אותנו בשלב הבא".

פרננדו טורס, שזכה ללא מעט ביקורות בשנים האחרונות סוף סוף הצליח לשחרר אנחת רווחה בסיום: "אני שמח לראות את האוהדים שמחים מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון. רציתי לחיות את הלילות האלה שוב בקלדרון. זה לא היה פשוט כמו שאנשים חושבים. סבלנו מאוד וזה גרם לנו להיות יותר זהירים. כשזה הגיע לפנדלים, הקבוצה היותר נחרצת ניצחה".

אנטואן גריזמן הוסיף: "זה היה משחק מסובך. לברקוזן זו יריבה מצוינת ועם תמיכת הקהל נתנו את הכול. אובלק הוא שוער נהדר וידענו שכשהוא ישחק, הוא יעשה עבודה נהדרת. אנחנו זקוקים לו. עכשיו ננוח ונחכה לראות את מי נפגוש בשלב הבא".

סיימון רולפס שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
הוא את שלו עשה, לקבוצה שלו זה לא הספיק. סיימון רולפס/GettyImages

סיימון רולפס, קשרה של לברקוזן שהבקיע בדו קרב הפנדלים אמר בסיום: "אחרי בעיטות הפנדלים זה קשה לנתח את המשחק. אולי לא הראינו מספיק אומץ כדי לנצח, אבל קצת מזל הוא גם הכרחי. זה כואב לעוף ככה בפנדלים. אתלטיקו היתה יותר פעילה ואנחנו לא היינו מספיק בטוחים בעצמנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משבחים את ההופעה של אתלטיקו ב"מארקה" - "איזו דרך לסבול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעיתוני ספרד שיבחו את ההופעה של סגנית אלופת אירופה. ב"מארקה" בחרו בכותרת "איזו דרך לסבול!", ב"אס" שמרו על אותו קו עם "איזו דרך להעפיל" תוך התרשמות מהדרך הקשה שעברה הקבוצה בדרך לרבע הגמר. ב"אל מונדו דפורטיבו" בחרו ב"דם, יזע וסבל, אבל אתלטיקו ברבע הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully